بازدید 7165

صادرکنندگان انبه هند به دنبال ورود به بازار ایران

انجمن صادرکنندگان انبه هند اعلام کردند قصد دارند محصولات خود را طی سال جاری در ایران نیز عرضه کنند.
کد خبر: ۶۷۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 23 March 2017
انجمن صادرکنندگان انبه هند اعلام کردند قصد دارند محصولات خود را طی سال جاری در ایران نیز عرضه کنند.

به گزارش فارس به نقل از اف‌ان‌بی‌ نیوز، انجمن صادرکنندگان انبه هند اعلام کرد: این کشور در حال ارزیابی شرایط برای آغاز صادرات انبه به ایران است.

صادرکنندگان انبه هند به دنبال ورود به بازار ایران

هند هم اکنون به آمریکا، استرالیا و اتحادیه اروپا انبه صادر می‌کند و قصد دارد در اولین تلاش به بازار کشاورزی دو کشور کره جنوبی و  ایران نیز طی سال جاری نفوذ کند.

بنا به اعلام این انجمن قرار است طی هفته‌های آینده هیات‌هایی از دو کشور برای بررسی شرایط موجود به هند سفر کرده و مذاکراتی در این باره شکل گیرد.

هندی‌ها اعلام کردند که با توجه به هزینه حمل کالای انبه به ایران هنوز تصمیم آنها برای صادرات این محصول به ایران قطعی نشده است.

بنا به گفته معاون سازمان تولید و صادرات محصولات کشاورزی و غذایی هند علی‌رغم اینکه بازار ایران برای هندی‌ها جدید است اما قرارداد مربوط به این مساله هنوز نهایی نشده است. ما از طرف‌های ایرانی دعوت کرده‌ایم که به هند سفر کنند و قرار است در ماه آوریل ایرانی‌ها به هند آمده و در صورت نهایی شدن توافق قدم‌های بعدی در این زمینه برداشته شود.

اینسارام علی دبیر اتحادیه تولید کنندگان انبه هند با اشاره به هزینه بالای حمل و نقل این محصول کشاورزی به ایران گفت: هنوز درباره آغاز صادرات انبه به ایران تصمیم نهایی گرفته نشده است چرا که هزینه حمل و نقل این محصول به این کشور بالا است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار