بازدید 4078

حمله روزنامه قطری به کارلوس کی‌روش

کد خبر: ۶۷۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 22 March 2017
 روزنامه الرای قطر امروز در مقاله‌ای در صفحه آخر ورزشی خود به قطری‌ها هشدار داد که نباید اسیر حاشیه سازی‌ها و جنگ‌های روانی کارلوس کی‌روش بشوند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،نویسنده این مقاله در مطلب خود با انتقاد از سیاست های خبری و رفتار کارلوس کی روش با رسانه ها آن را مقدمه ای بر جنگ های روانی او در طول بازی دانسته است.
 
او می نویسد:« به نظر می رسد تیم ملی ایران اصرار دارد بدون هیچ توجیهی با مشکل آفرینی تیم ما را پیش از رویارویی پنجشنبه تحت فشار قرار بدهد. بنابر اخبار افرادی در کادرفنی ایران می خواهند تمرکز بازیکنان تیم ملی قطر را از روی بازی برداند و سناریوی دیدار رفت را تکرار کنند. در دیدار رفت جواد نکونام دستیار سرمربی پرتغالی ایران با رفتن به سمت نیمکت قطر در دقایق بحرانی پس از گل اول شرایط را کاملا به هم ریخت تا کارنو سرمربی سابق تیم ملی قطر نتواند در آن لحظات بحرانی تیم را آماده بازگشت به شرایط طبیعی کند. مقامات تیم ایران از زمان ورود خود به دوحه رفتارهای مشکل سازی داشتند و درخواست شان عدم حضور نماینده رسانه های گروهی بوده. این در حالی است که تیم ملی قطر در ورزشگاه های لخویا، اسپایر و السد برگزار کرده و مشکلی بابت حضور خبرنگاران نداشته است.»
 
فدراسیون فوتبال قطر از زمان حضور ایران در دوحه مشتاقانه به دنبال ارائه تمام نیازهای این تیم در دوحه بوده اما این پیشنهاد از سوی تیم ایران رد شده است. البته این موضوع ، مسئله جدیدی نیست و ایرانی ها همیشه مشکل آفرین هستند! کارلوس کی روش سرمربی تیم ایران هم همیشه مسائل غیرورزشی را وارد مسائل ورزشی می کند . شاید این رفتار منعکس کننده اضطراب و استرس سرمربی باتجربه تیم ایران کارلوس کی روش در دیدار مقابل قطر است.او در بازی رفت نیز از طریق غیرورزشی فائق آمد و اشتباه عجیب دروازه بان قطر نیز به پیروزی او در این دیدار کمک کرد.این درحالی بود که آنها زجر زیادی مقابل ما کشیدند  و با دو گل دقایق 94 و 96 بر ما فائق آمدند.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر