بازدید 3876

پرداخت اعتبار برای معلمان حق التدریس

کد خبر: ۶۷۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 22 March 2017
وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام تلاش‌ها برای پرداخت مطالبات معلمان حق التدریس صورت گرفته و با توجه به مصادف شدن پرداخت‌ها با روزهای پایانی سال، سایر مطالبات در اولین فرصت پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در حاشیه بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان چالوس با اشاره به اینکه، یکی از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش، تامین معیشت معلمان است که برنامه های مفصلی در این باره وجود دارد، اظهار کرد: کیفیت خدمت‌رسانی مناسب به فرهنگیان برای سفرهای نوروزی، تابستان و ایام تعطیلات ضروری است.

وی با بیان اینکه بر اساس روال سال‌های گذشته استان‌های مازندران و گیلان پذیرای مسافران زیادی هستند و بدون شک امسال نیز بر همین منوال است، گفت: به طور قطع تردد فرهنگیان نیز از  این مساله مستثنی نیست و این دو استان بیشترین سهم از تردد فرهنگیان را به خود اختصاص می‌دهند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه اظهار کرد: سیاست کلی وزارت آموزش و پرورش تخصیص امکانات بیشتری برای اسکان فرهنگیان است.

دانش آشتیانی با اشاره به تلاش در جهت بالا بردن کیفیت خدمات در سال جاری، تاکید کرد: در حال حاضر ۳۵۰ مرکز رفاهی معلم در کشور فعال است و برنامه ریزی‌ در مورد ارتقای این مراکز در درازمدت نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان اظهار کرد: تا پایان سال گذشته تمام اعتبار مورد نیاز برای معلمان حق‌التدریس آزاد پرداخت و در تمام استان ها توزیع شد اما در برخی از استان‌ها به دلیل اینکه در روزهای پایانی سال بود، پول در بانک باقی ماند و به حساب فرهنگیان واریز نشد، اما در اولین فرصت به حساب آنان واریز می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل