بازدید 5964

ثبت نام داور بین‌اللملی فوتبال در انتخابات شورا

فغانی داور بین المللی فوتبال و پسر وزیر ورزش و جوانان با حضور در فرمانداری تهران در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کردند.
کد خبر: ۶۷۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 22 March 2017
فغانی داور بین المللی فوتبال و پسر وزیر ورزش و جوانان با حضور در فرمانداری تهران در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کردند.

به گزارش مشرق از ستاد انتخابات تهران، سومین روز ثبت نام از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح امروز در سراسر کشور آغاز شد.

ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر تهران نیز از ساعت 8 صبح امروز نیز در محل فرمانداری تهران آغاز شده و تا ساعت 16 ادامه خواهد داشت.

علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور  گفت: در مجموع 2 روز گذشته نیز تعدادد 36 هزار و 917 نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرر و روستا ثبت نام بعمل آورده اند.

همچنین به گفته علی اصغر ناصربخت رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران نیز در دو روز ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران نیز تعداد 398 داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 341 نفر مرد و 57 نفر زن هستند.

به منظور تسهیل در امر ثبت نام، داوطلبان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت، اقدام به پیش ثبت نام کرده و از دفاتر مزبور شماره رهگیری دریافت و شخصاً با در دست داشتن اصل مدارک زیر و شماره رهگیری به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل و نهایی کنند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر است:


1- اصل شناسنامه عکس دار و دو نسخه تصویر کلیه صفحات آن
2- اصل کارت ملی و تصویر آن
3- اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده 10 قانون نظام وظیفه عمومی و تصویر آن
4- چهار(4) قطعه عکس جدید 4 × 3
5- ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و ارایه اصل و یک نسخه تصویر مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت.
6- دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای داوطلبان شورای روستاهای تا دویست خانوار جمعیت و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان شورای روستاهای بالای دویست خانوار
7- کسانی که در دوره های قبل عضو شورا بوده اند به شرطی که در همان محل کاندیدای عضویت در شورا باشند از شرط مدرک معافند .
8- اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل جهت مشمولین ماده 28 قانون.
9- اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر
10- ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد.

در سومین روز از برگزاری انتخابات شورای شهر تهران نیز برخی چهره های سرشناس و مشهور ثبت نام کردند که در ادامه می خوانید:
 
علی سطانی فر پسر وزیر ورزش و جوانان

سلطانی فر گفت: برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران با پدرم مشورت کرده و با توصیه و تاکید وی در این انتخابات ثبت نام کرده ام.

گفتنی است، بهداد سلیمی و حسن زرگر از قهرمانان کشورمان سلطانی فر برای ثبت نام در این انتخابات همراهی کردند.

علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال

همچنین علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال هم با حضور در فرمانداری تهران برای انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کرد.

محسن نایبی فرماندار سابق تهران و مدیرعامل سابق شرکت مترو تهران و کمال علی پور نماینده دوره نهم مجلس، محمد مهدی تندگویان عضو فعلی شورای شهر تهران برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کردند.

ثبت نام 2 هزار 231 نفر در انتخابات شوراهای استان تهران تا روز دوم/ ثبت نام 499 نفر در شورای شهر تهران

شهاب الدین چاوشی رئیس ستاد انتخابات استان تهران درباره تعداد ثبت نام کنندگان در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا استان تهران اظهارداشت: در روز نخست نیز تعداد هزار و  140 نفر و در روز دوم هم هزار و 91 نفر ثبت نام بعمل آورده اند.

وی افزود: بنابراین در 2 روز ثبت نام انتخابات شوراهای شهر وروستا در استان تهران نیز تعداد 2 هزار و 231 نفر ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران یادآور شد: در حوزه انتخابیه تهران، ری و تجریش تا آخر روز دوم نیز تعداد 499 ثبت نام کرده اند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان