بازدید 4591

ایران سه روز بارانی خواهد بود

کارشناس سازمان هواشناسی، از تداوم بارندگی ها در سراسر کشور خبر داد و افزود: با ورود سامانه جدید بارشی به کشور از پنجشنبه، ایران به مدت سه روز بارانی خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴ 21 March 2017
کارشناس سازمان هواشناسی، از تداوم بارندگی ها در سراسر کشور خبر داد و افزود: با ورود سامانه جدید بارشی به کشور از پنجشنبه، ایران به مدت سه روز بارانی خواهد بود.

«امین حسین نقشینه» روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به وضعیت هوای کشور در چند روز آینده گفت: امروز (سه شنبه) برای مناطقی از نوار شرقی کشور، غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، افزایش ابر، باراش باران و وزش باد خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این بارش ها روی مناطق مرتفع البرز به شکل برف خواهد بود و به تدریج از بعد از ظهر امروز برای شرق و جنوب شرق کشور، شاهد کاهش ابر و کاهش بارش ها هستیم .

بر اساس پیش بینی کارشناس سازمان هواشناسی، فردا (چهارشنبه) شاهد نفوذ هوای سرد شمالی خواهیم بود که بارندگی ها ابتدا از نوار شمالی و به تدریج شرق و بخش های غرب و جنوب غربی کشور، آغاز می شود و گاهی با رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود و روی مناطق مرتفع رشته کوه البرز نیز بارش برف رخ خواهد داد.

نقیشینه یادآور شد: روز پنجشنبه با ورود سامانه جدیدی از نوار غربی، انتظار داریم به تدریج برای غرب، سپس نیمه غربی و تا اواخر روز پنجشنبه تا شمال شرق کشور این سامانه پیشروی داشته باشد و شاهد بارش باران، رعد و برق، وزش باد به همراه کاهش نسبی دما باشیم .

وی افزود: برای ارتفاعات رشته کوه های البرز و زاگرس مرکزی نیز برف پیش بینی شده و امروز (سه شنبه) دریای عمان، تنکه هرمز و دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی برای تهران نیز روند کاهش دما را در سه روز آینده پیش بینی کرد و افزود: پیشینه دمای امروز و فردای تهران 15 درجه است و روز پنجشنبه به 12 درجه خواهد رسید.

وی افزود: کمینه هوای فردا صبح تهران هشت درجه، صبح پنجشنبه هشت درجه و صبح جمعه به هفت درجه خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، تهران امروز و فردا گاهی وزش باد شدید همراه با بارش های پراکنده باران خواهد داشت و روز پنجشنبه تهران به تدریج ابری، با بارش باران و احتمال رعد و برق همراه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار