بازدید 8510
۴

نجات فردی که قصد کشتن خود و دو فرزندش را داشت

کد خبر: ۶۷۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 21 March 2017
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که به همراه دو فرزند خردسالش در منزلی در شهر اراک، قصد خودکشی با گاز شهری و طناب دار را داشت، با اقدام به موقع پلیس از مرگ نجات یافت.

به گزارش پایگاه پلیس، کیومرث عزیزی اظهار داشت: صبح روز جاری (یکم فروردین ماه) فردی ناشناس در تماس با تلفن ۱۱۰ پلیس شهرستان اراک اعلام کرد که قصد خودکشی دارد و بلافاصله بدون هیچ گونه توضیح دیگری تماس قطع شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، بلافاصله تیمی از اداره جنایی پلیس آگاهی استان، مالک خط تلفن و آدرس سکونت آن را در یکی از مناطق شهر اراک شناسایی کرده و به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: با هماهنگی مرجع قضایی، ماموران پلیس درب منزل را با ترفندی خاص باز کرده و  مشاهده می کنند مردی جوان، طنابی را برای دار زدن خود آماده کرده و بوی گاز نیز در فضا پیچیده و دو فرزند خردسال پنج ساله و هفت ساله نیز در منزل حضور دارند.

عزیزی در ادامه گفت: با توجه به احتمال خطر انفجار بلافاصله هر سه نفر اعضای خانواده، توسط ماموران پلیس از منزل خارج شده و از مرگ نجات یافتند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد با همسرش اختلاف داشته و همسرش منزل را ترک کرده که او نیز با مصرف قرص و با باز کردن شیر گاز شهری و طناب دار قصد خودکشی داشته است.

عزیزی افزود: با حضور تیم های امدادی در محل پدر خانواده با توجه به مصرف زیاد قرص برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت و تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
شاید میخواسته ادای خودکشی را در بیاره
این نجات نشد ادامه زندگی فلاکت بار ناشی از بیکاری بیپولی
قرص خورد، گاز را هم باز گذاشت، طناب دار را هم آماده کرده بود!!. مگر چند دفعه قرار بود خودشو بکشه؟ شاید فکر میکرد چندتا جان داره.! خلاصه مشکوک میزنه.
عجب هااااااا خدا بخیره کنه دوستان عزیز لطفا بچه هارو قاطی قهرو اشتی های بچگونتون نکنید درضمن زنی ک بدون بچه هاق کوچیک خونرو ب قصد قهر ترک بکنه یه مشکل جدی داره واقعا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر