بازدید 2859

ملت بحرین مانع محاکمه شیخ عیسی قاسم می‌شود

رئیس کارگروه بحرین در مجلس شورای اسلامی معتقد است ملت بحرین هیچ‌گاه اجازه محاکمه شیخ عیسی قاسم که هیچ نتیجه‌ای جز اعدام یا حبس ندارد را به حکومت بحرین نمی‌دهد.
کد خبر: ۶۷۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 21 March 2017
مجید ناصری نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به اقدامات رژیم آل خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم گفت: اقدامات آل خلیفه در بحرین ضد حقوق بشری بوده و تصمیم آنها برای محاکمه رهبر شیعی این کشور صرفا باعث افزایش موج اعتراضات و تظاهرات علیه حکومت دژخیم بحرین می شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: مردم بحرین خواسته هایی دارند که حکومت این کشور می تواند به صورت مسالمت آمیز به آن رسیدگی کند اما آنها با اقداماتی نظیر تصمیم برای محاکمه شیخ عیسی قاسم و حبس شیخ علی سلمان به تنش ها دامن می زنند که نتیجه ای جز سقوط آل خلیفه ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی خواستار توقف روند اقدامات ظالمانه رژیم آل خلیفه علیه ملت مظلوم بحرین است، گفت: ملت بحرین هیچ گاه اجازه محاکمه شیخ عیسی قاسم را به حکومت بحرین نمی دهد که دادگاه هایی سراسر ناعادلانه دارد و رأی آنها نیز در پایان چیزی جز حبس و اعدام برای انقلابیون نیست.

ناصری نژاد ادامه داد: شیخ عیسی قاسم توانسته است با تدبیر و اقدامات عقلایی مانع بروز بسیاری از اتفاقات ناخوشایند در بحرین شود از این رو حکومت بحرین باید بداند که عدم توجه به ندای مظلومیت بحرین و ادامه لجاجت ها نمی تواند دیرپایی باعث باقی ماندن حکومت آنها شود.

رئیس کارگروه بحرین در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه هیچ حکومتی از تعامل با ملت خود ضرر نکرده، خاطرنشان کرد: حکومت ها بدون حمایت ملت خود نتوانسته اند دوام بیاورند و صرفا حمایت خارجی سایر حکومت ها به هیچ وجه نمی تواند به آنها کمک کند تا سر پا بمانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل