بازدید 6517

فرمول پاداش پرسپولیسی‌هالورفت

تیم برانکو در حالی حریفانش را یکی پس از دیگری در لیگ قلع‌وقمع می‌کند که شرایط استقلالی‌ها به هیچ‌وجه مناسب نیست. اگرچه تیم جوان منصوریان در نیم‌فصل دوم نتایج قابل قبولی کسب کرده، اما مقایسه شرایط روحی بازیکنان استقلال و پرسپولیس نشان می‌دهد وضعیت تیم برانکو به‌مراتب از تیم منصوریان بهتر است.
کد خبر: ۶۷۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹ 21 March 2017
پرسپولیس این‌ روزها به لطف درخشش تیم یک‌دستش در لیگ آقایی می‌کند و با اختلافی چشمگیر در صدر جدول لیگ‌برتر جا خوش کرده است و اگر همین روند را در بازی‌های آینده حفظ کند، بعید نیست ۴ هفته مانده به پایان لیگ، جشن قهرمانی به‌پا کند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،تیم برانکو در حالی حریفانش را یکی پس از دیگری در لیگ قلع‌وقمع می‌کند که شرایط استقلالی‌ها به هیچ‌وجه مناسب نیست. اگرچه تیم جوان منصوریان در نیم‌فصل دوم نتایج قابل قبولی کسب کرده، اما مقایسه شرایط روحی بازیکنان استقلال و پرسپولیس نشان می‌دهد وضعیت تیم برانکو به‌مراتب از تیم منصوریان بهتر است.
 
اگر از مصاحبه‌های گاه‌وبیگاه حسن زمانی بگذریم، وضعیت وخیم دریافتی‌ها استقلالی‌ها کار را به‌جایی رسانده كه آنها دیگر حاضر به تمرین نیستند، اما در طرف مقابل قرمزها مشکل مالی ندارند و روزهای خوب و آرامی را سپری می‌کنند. پرسپولیس فصل قبل هم شرایط بهتری نسبت به استقلال داشت، رامین رضاییان در حالی ابتدای فصل قراردادش را با این تیم فسخ کرد که ۸۵ درصد از مطالباتش را دریافت کرده بود، این در حالی است که استقلالی‌ها از فصل قبل 50 درصد طلب دارند. طبق اسنادی که از باشگاه استقلال منتشر شده، آبی‌ها در این فصل ۴۰ درصد دریافتی داشته‌اند و حتی در این میان بازیکنانی هستند که از ۴۰ درصد هم کمتر پول گرفته‌اند. اما در اردوگاه سرخ فقط یک‌بار قبل از آغاز لیگ قهرمانان آسیا برای عدم دریافت بخشی از پولشان اعتراض مختصری کردند. اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس دیگر اعتراضی به مسائل مالی ندارند در حالی که استقلالی‌ها تاسرحد اعتصاب پیش رفته‌اند داستان جالبی دارد. 
فرمول پاداش پرسپولیسی‌هالورفت 
هیات‌مدیره و مدیرعامل پرسپولیس بعد از اینکه تیم کاملی برای این فصل از رقابت‌ها بستند، برای اینکه بازیکنان در طول فصل افت نکنند یا در باد غرور پیروزی‌های کسب شده نخوابند، آپشنی را برای همه بازیکنان به صورت یکسان در نظر گرفته‌اند. بازیکنان پرسپولیس به ازای کسب ۱۰ امتیاز در هر پنج بازی، بلافاصله 10 میلیون تومان پاداش می‌گیرند، پاداشی که بدون تاخیر در حساب آنها ریخته می‌شود.
 
 10 امتیاز از هر پنج بازی یعنی قرمزها نگاهی منطقی به لیگ دارند و کسب سه برد، یک تساوی و یک باخت را در هر پنج بازی آماری قابل قبول می‌دانستند.
 
اما نکته جالب توجه در این میان این است که قرمزها به ازای هر یک امتیاز بیشتر، 2 میلیون تومان بیشتر پاداش می‌گیرند و به‌عنوان مثال اگر از پنج بازی متوالی‌شان، ۱۲ امتیاز کسب کنند، هر پرسپولیسی ۱۴ میلیون تومان پاداش می‌گیرد. این مساله صرف‌نظر از پرداختی‌های منظم به بازیکنان،‌ تاثیر زیادی در روحیه بازیکنان پرسپولیس داشته و این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که استقلالی‌ها 7 ماه را بدون پول گذرانده‌اند و هنوز پاداش صعود به آسیا و پیروزی در داربی را هم نگرفته‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار