بازدید 61242

جنایت هولناک: آدمخواری در امارات

شکايت‌هايي نيز از برخي از مسئولان اماراتي در زمينه همين مسائل در دادگاه‌هاي خارجي و بين‌المللي صورت گرفته كه آخرين مورد آن شکايت يک زن تبعه آمريکايي عليه برادر رئيس دولت امارات به يک دادگاه سوئيسي است... پليس دبي با تکه‌هاي فريز شده استخوان و سر باقي‌مانده از جسد يک دختر 9 ساله اماراتي روبه‌رو مي‌شود.
کد خبر: ۶۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۱ 10 October 2009
سرويس اجتماعي ـ سرمايه و پول هنگفت و بي‌حد و حصر اماراتي‌ها و همچنين آزادي و بي‌بندوباري در همه زمينه‌ها باعث بروز فساد و جنايات متعدد و ناامني شديد در اين کشور کوچک حاشيه خليج هميشه فارس شده است.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، اين جنايات و مفاسد اخلاقي و اقتصادي در حالي صورت مي‌گيرد که امارات داعيه کشور مسلمان را داشته و مدعي پايبندي به مسائل اسلام و مسلمين است.

بنا بر اين گزارش، روابط نامشروع با زنان و دختران جوان، همجنس بازي، استعمال مواد مخدر، مشروبات الکي، شکنجه، تحقير، برده‌داري، اذيت و آزار روحي و جسمي زيردستان و به عبارتي پايمال کردن کرامات انساني افراد به معناي واقعي کلمه، از جمله جنايات و مفاسد بي‌شمار امارات متحده عربي است و اين جنايات در حالي روي مي‌دهند كه مسئولان محلي و شيوخ امارات آقازاده‌هاي آنها از پايه‌هاي اصلي اين رخدادها بوده و براي جلوگيري از رسوايي خود و خانواده، هيچ گونه اقدام مؤثري براي مقابله با چنين وقايعي انجام نمي‌دهند.

اين فساد و خوشگذراني داراي ابعاد بزرگتري نيز هست که مي‌توان از نمونه خوشگذراني‌هاي آنان به حضور انبوه زنان جوان در سفرهاي طولاني مدت برخي از مسئولان و شيوخ امارات اشاره كرد. در عين حال، شکايت‌هايي نيز از برخي از مسئولان اماراتي در زمينه همين مسائل در دادگاه‌هاي خارجي و بين‌المللي صورت گرفته كه آخرين مورد آن شکايت يک زن تبعه آمريکايي عليه «شيخ فلاح آل نهيان»، برادر رئيس دولت امارات به يک دادگاه سوئيسي است.

از سوي ديگر اين آزادي و بي‌بندوباري بي‌حد و حصر در امارات و بي‌توجهي مقامات و مسئولان به اين امر، ناامني شديد را در اين منطقه دامن زده و مردم بومي و مسافران و تجار در اين کشور هيچ گونه امنيت جاني و مالي ندارند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، اين ناامني شديد باعث نارضايتي مردم بومي منطقه بوده و گريبانگير اماراتي‌ها شده است؛ به گونه‌اي که علاوه بر جنايات و فساد اخلاقي، قتل و آدمخواري نيز در اين کشور کوچک رخ داده است که حادثه اخير درباره يک دختر بچه 9 ساله اماراتي، افکار عمومي را جريحه‌دار كرده و اعتراض شديد مردم را در پي داشته است.

اين گزارش حاكي است، مراجعه يک تبعه چيني به بيمارستان در دبي بر اثر مسموميت، ابعاد يک جنايت هولناک آشکار شد.
پزشکان بيمارستان پس از شستشوي معده‌ اين فرد چيني، به موارد مشکوکي برخورد مي‌کنند و پليس امارات را در جريان اين اتفاق قرار مي‌دهند.

بنا بر اين گزارش، پليس دبي پس از بررسي موضوع و مراجعه به محل اقامت اين تبعه چيني، با تکه‌هاي فريز شده استخوان و سر باقيمانده از جسد يک دختر 9 ساله اماراتي که چندي پيش مفقود شده بود، روبه‌رو مي‌شود و پس از انجام مراحل قانوني و بازجويي‌هاي اوليه، چند تبعه چيني به اين جنايت خود اعتراف کرده و اظهار مي‌کنند که به دليل بي‌بندوباري و آزادي بي‌حد و حصر، امارات را براي مقاصد خود در نظر گرفته‌اند.

گفتني است، بنا بر شواهد موجود، اين چندمين مورد آدمخواري در امارات بوده که رسانه‌ها اجازه انتشار آن را نداشته‌اند؛ چرا که باعث فرار سرمايه و گردشگران از اين منطقه ورشکسته اقتصادي مي‌شود.

شايان ذكر است، تصاوير اين جنايت در تحريريه «تابناك» موجود بوده و به دليل هولناك بودن تصاوير، «تابناك» از انتشار آنها خودداري مي‌كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۰
آقا تو رو خدا این تصاویر هولناک را نشان بدهید ما نمی ترسیم.
چه قدر شما ضد عرب هستيد، اين شكل تعريف كردن خبر نفرت انگيز است، آخر چينيها براي اين كه آدم بخورند امارات را انتخاب كرده اند؟ مثلا ايران مي آمدند نمي توانستند اين كار را بكنند؟ در فرانسه هم چند سال پيش يك چيني را دستگير كردند كه 20 نفر را خورده بود. هر جايي كه بين المللي شود مشكلاتي از اين قبيل دارد.
ثروت فراوان و بی بندو باری بی حد وحصر جولانگاه شیطان است و در این جولانگاه هیچ کار و جنایتی عجیب نیست.
حگومت پادشاهی و رانت اقا زادگی بهتر از این نمیشه
وای هولناک شدم! باید مواظب باشم تا بی بندوبار نشم!!!
همش که شد بدون سند و منبع!!!
دروغ چرا؟؟ اونهایی که اونجا هستند میگن همه چیزای نوشته شده بالا دروغ محضه....
هولناک رو منتشر کن تابناک!
قابل توجه توريستها و سرمايه گزاران ايراني كه به اين شيخ نشين سفر ميكنند.
واقعا چرا تعجب ميکنيد اين تازه به دوران رسيده ها از سال 1990 به قول خودشان ادم شده اند قبل از اين تاريخ اگه به عکسهاي دبي نگاه کنيد چند تا خيمه وسط بيابون داشتند و جالبتر اينکه پيشرفتشونو بايد مديون ايران و پول ايراني ها باشند
ازاين دست اتفاقات در هرجامعه اي ممكن است اتفاق بيافتد اميدوارم در ايران اتفاق نيافتد - خدانكند كه كسي ازخدا بي خبر شود
اين موضوعات تناقض زيادي دارند.بي بندوباري باآدمخواري چه ربطي دارد؟
حالا شما هی به اینهارو بدید!!!!!!!!!!!!!!
عجب، آخه مولانا و ابن سینا ما چه ربطی به اینا دارند
اینا که آدمیتشون هم از بین رفته
اینا که چینی هستند چه ربطی به امارات داره. اگه افغانی ها تو ایران به دختر بچه تجاوز می کنن به این معنیه که ایران هرج و مرجه ؟
جنایت اینجاست.
فعلا كه همين آدمخوارها هي دارند به مسافران ايراني توهين مي كنند
حالا فهمیدم که چرا اماراتی ها جدیدن گفتن که سه تا جزیره ها به ما تعلق دارد تا قصد تشکیل (جزیره ادمخوارها) را دارند
لعنت براین پلیدها
شما که نمی تونید امنیت یه وجب جا رو حفظ کنید تازه مدعی جزایر سه گانه هم هستید؟
چرا زودتر عنوان خبر را عوض کردید؟
عنوان خبر چیز دیگری بود..............
این جوری که شما نوشتید من فکر کنم برادر حاکم امارات ادمخوار است.!!
یک چینی توی امارات ادم خورده نشان از بی و بندی در امارات است. بالام جان بی بند و باری لزوما به ادمخواری منجر نمیشود.
واقعاخیلی نامردند
""سرمايه و پول هنگفت و بي‌حد و حصر اماراتي‌ها و همچنين آزادي و بي‌بندوباري در همه زمينه‌ها باعث بروز فساد و جنايات متعدد و ناامني شديد در اين کشور کوچک حاشيه خليج هميشه فارس شده است.
بعضی وقتا یک شباهت عجیبی بین شما وبرادر حسین می بینم بابا یک چینی که احتمالا وضع مالی خوبی نداره چه ربطی به جمله بالا داره؟؟؟(البته کاملا مطمین هستم که چاپ نمی کنی)
به دولت محترم توصیه میشود خیلی به چینی ها نزدیک نشود .
چرا ابنقد بد مستی نکنند بیچاره گاگولهایی که از خارج از امارات برای سرمایه گذاری می روند باید یک شریک وطنی از اونجا بگیرند تا مجوز اقامت و کار داشته باشند و این شرکا در واقع شریک سرمایه و سود این عقب افتاده ها هستند اگه شما بودید به اینجا نمی رسیدید جون من...؟؟؟؟؟؟؟؟/
اگر تبعه چینی گوشتهای دختره رو تو فریزر گذاشته بوده چرا بعد خوردن مسموم شده ؟؟
چینی جماعت برای اینکه شکمش سیر شود
کار میکن بهمین دلیل درکشور چین هر جنبنده
ای را زنده دردگ می اندازندشاید بی کاری بی
پولی وادارشان کرده همزاد خود رابپزند شما
چسبیدید بعماراتیها خاطر شماجمع باشه وقتی
پول داشته باشی فلک ازشما فرمان میبرد،
آنها فعلا پول دارند از امریکا،کانادا،انگلیس
وفرانسه وایران با تلفن همه چیز برایشان
فراهم میشود.
http://www.clublk.us/ftopicp-610180.html

linke axha
جل الاخالق
اينها كه چيني بودند!
حالا وقت خراب کردن دوبی‌ شده؟ اظهارات شما دیگه آخرشه!!
منبع خبر شما چی است ؟ اگر بجای چینی میگفتند ایرانیها بودند - بدون ذکر هیچ منبعی - شما چه جوابی میدادید؟
سلام این خبر مستند نیست و به نظر می رسد ساختگی است شما که خود گفته اید که امارات اجازه بخش چینین اخباری را نمی دهد پس شما از کجا به این خبر اختصاصی دست یافته اید بهتر است دست از این خبر سازی ها بردارید
خدایش داریم به اخر زمان میرسیم ادمخواری یا خدا کاش اون تصاویر هولناک را نشان میدادی لاااقل بیشتر لعنت می فرستادیم بر این شیاطین ادم نما خدا مارا از شر اینطور ادما دور کنه
شما بنویسید و توصیه کنید که انسانهای دارای مشکلات قلبی و روحیه حساس و کمتر از 18 روئیت نفرمایند . به هر حال باید ابعاد این جنایت هولناک از طرف کسانی که مدعی دموکراسی غربی هستندو به بهای ضایع کردن همه باورهای اسلامی در جهان و خودشیرینی در غرب ،جلب سرمایه و توریسم از اقصی نقاط جهان کرده اند آشکار شود.
حالا چی میشد عکس ها رانشان می دادید؟!! می توانستید بالای عکس ها با فاصله یک تذکر بدهید یا یک لینک جدا می گذاشتید که هرکی خواست نگاه نکنه
اقا پروژه جزیره آدم خواری هم به صنعت توریست کمک میکنه ها.
نکنه این بار هم عقب بیفتیم .
از همین زندانیای اوین که نو و تازه هستن میشه شروع کرد.
بهتر پیشرفت این کشور کوچک در عرض چند سال رو هم بگیم
امارات متحده عربی محصول کاپیتالیسم متعفن غربی بریتانیا و فساد روانی و اخلاقی اعراب وحشی و ضد بشریت است تا مشتی ضد انسانیت در آن مثل کرم در هم بلو لند و شیوه های ما قبل تمدن را زیر نظر صاحب این غده سرطانی یعنی شیخ همجنس باز عرب المکتوم تمرین کنند.آنوقت ایرانیان در این مدفن نجاست کاپیتالیسم تجارت نموده و پول به کاسه شیوخ سراسر فساد عرب می ریزند!
لازم تیست تا امارات بروید. همین شمال تهران قدم بزنید و ببینید پول حرام چه کثافتی به چهره شهر زده. بچه 18 ساله اتومبیل 180 میلیون تومانی را از پول حلال بدست آورده؟. چهره دختران و پسران فساد زده را نگاه کنید و بپرسید پدرانشان طی چه مدتی و از کدام طریق ثروت میلیاردی بدست آوره اند.
چینی ها اماراتی را خوردن چرا به امارات گیر دادین؟
خوردن انسان چه ربطی به ازادی دارد؟
ای خاک بر سر آدم خورشان
به دلايل شغلي سالي 3تا4ماه دردبي زندگي ميكنم ولي گزارشتان كاملا بي اساس است كساني كه رفتن ميدونند كه گزارشتان بسيار اقراراميز است امنيت در دبي بسيار بالا هست واين اتفاقات درهركشوري كه تااين اندازه تنوع مليتي داره كاملا طبيعي چون دراين كشور بيش از 200مليت زندگي ميكنند
""سرمايه و پول هنگفت و بي‌حد و حصر اماراتي‌ها و همچنين آزادي و بي‌بندوباري در همه زمينه‌ها باعث بروز فساد و جنايات متعدد و ناامني شديد در اين کشور کوچک حاشيه خليج هميشه فارس شده است.
بعضی وقتا یک شباهت عجیبی بین شما وبرادر حسین می بینم بابا یک چینی که احتمالا وضع مالی خوبی نداره چه ربطی به جمله بالا داره؟؟؟(البته کاملا مطمین هستم که چاپ نمی کنی)
تابناک به دبی: تصاویر هولناک دارم ازتون! بگم؟؟ بگم؟؟
درود بر شما
اگر مي ترسيد بديد من انتشارمي دم . تا بدانند كه جهنميهست اونجا...
اينقدربي شرف هستند كه بيشترازاينا حقشون هست .
وقتي كه ازكاه ما كوه ميسازند چرا انتشر نمي دين؟
شما هم نكنه مثل بعضي از خواننده هاي ما هي مي خونن ... بريم ... بريم ... و نكنه شما هم پول گرفتين ؟

بفرستيد براي من .
مي زارم ر وبلاگم...
نترسيد اگر وطن پرستيد و ايراني

چینی ها ادمخواری کردن چه ربطی به امارات داشت. خبر رو پیچوندین تا به امارات برسین ولی اصلا ربطی نداشت.
من یک دوست چینی دارم که یک بار ازش در مورد خوردن آدم پرسیدم گفت خوردن آدم توی کشور ما غیر قانونی هست. این چینی ها واقعا موجودات کثیفی هستن.
بابا این چینی ها دیگه شورشو در آوردن!
جون من این هولناک منتشر کن!
آخه خبر بی عکس باد هواس!
باید از یگوش شنید از اون یکی در کرد!
ادم یاد قوم عاد و لوط و ثمود می افته وعده خدا تخلف ناپذیره
این چینی های کثیف این کارو کردن چه ربطی به اماراتی ها داره.چینی ها همه جای دنیا این کارا رو میکنن
مرگ بر چین
اونی که نوشته بچه 18 ساله ماشین فلان
سوار میشه آقاجون دلیل نیست که چون
تو نداری سوار بشی بیخود و بی جهت به مردم تهمت بزنی من واقعا موندم از این ملت
و بدتر از اون سانسورچی تابناک که میذاره
یک همچین چرندیاتی چاپ بشه
خجالت بکش آقا
امضا
یک فردی که ماشین ندارد
هر کس میخواد عکساشو ببینه بره به این سایت:
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=203854
شايعه هست. اهالي كشور دوست و برادر چين از اين كارا نمي كنند!
عکس دربالاترین موجوداست
اگرچنین است پس چگونه است که آقازاده های خودمان تمامی ثروت ایران را به این شیخ نشین برده اند !
لطفا این مسائل را بگوش آقازاده ها برسانید موفق باشید .
در همین ارتباط دولت تصمیم به بالا بردن نرخ تورم، جلوگیری از ورود سرمایه، قطع یارانه ها و همزمان کم کردن مزایا نمود و مطابق آمار هم همه چیز را ایده آل اعلام نمود تا از رشد ثروت و فساد جلوگیری نماید.همزمان جهت جلوگیری از پخش شایعات مربوط به قتل و تجاوز تمام روزنامه ها تعطیل و صدا سیما هم که کلا تعطیلند مردم هم که کورند و خس و خاشاک
با عکساشو بزازد تا مردم باورشون بشه .
پديده ادمخواري ريشه در شيطانپرستي دارد و متاسفانه گسترش وسيعي در جهان دارد اما از انجائيكه پاي فراماسونري در ميان است از انعكاس اين جنايت شيطاني جلوگيري ميشود .
در جواب دوست عزیزمان باید گفت هر گردی گردو نیست درست ولی ثروتهای باد اورده در عرض چند سال خواهی نخواهی فساداوراست درهمین ایران تعددکثیر ویلاها به قیمت نابودی زمینهای کشاورزی ......اتومبیلهای چند صدملیونی اشرافیت مضموم...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها