بازدید 4371

۵ کشته و ۷ زخمی در تصادفات آخرین روز ۹۵

کد خبر: ۶۷۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 20 March 2017
فرمانده پلیس راه شمال استان گفت: بر اثر وقوع سه فقره تصادف در محورهای استان فارس 5 نفر کشته و 7 نفر مجروح شدند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد احمدی دوشنبه 30 اسفند در خصوص حوادث ترافیکی آخرین روز سال 95 گفت:‌ در یکی از حوادث یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین، با یک دستگاه خودرو وانت نیسان با سه نفر سرنشین در محور آباده طشک شهرستان نی ریز به سمت شیراز، با هم برخورد کردند که در این حادثه هردو سرنشین خودرو پراید کشته و سرنشینان خودرو وانت نیسان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: علت این حادثه ناتوانایی راننده خودرو وانت نیسان در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

فرمانده پلیس راه شمال استان افزود: در حادثه دیگری در محور باغ صفا شهرستان بوانات به قادرآباد، یک دستگاه سواری تیبا با یک دستگاه خودرو پراید با 5 نفر سرنشین برخورد که در این حادثه نیز راننده و یکی از سرنشینان راننده پراید کشته و راننده خودرو تیبا و سه سرنشین دیگر خودرو پراید نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

احمدی همچنین گفت: در شهرستان نورآباد ممسنی نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه سمند در شهر خومه زار، راننده خودرو مجروح شد و به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده پلیس راه شمال استان با اشاره به لغزندگی شدید جاده‌های فارس به دلیل بارندگی، گفت: از رانندگان درخواست می‌شود با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از سبقت غیرمجاز و تعجیل در رانندگی پرهیز کنند.

احمدی گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز، و خستگی و خواب آلودگی از اصلی‌ترین علل وقوع حوادث رانندگی است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی