بازدید 4388
۵

مرغ منجمد ۲۰۰ تومان ارزان شد

کد خبر: ۶۷۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 20 March 2017
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: بر اساس مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت مرغ منجمد ۲۰۰ تومان کاهش یافت و به ۵۷۰۰ تومان رسید.
 
به گزارش خبرگزاری نقل از صدا و سیما، محمد ولی گفت: در گذشته، ما مرغ منجمد را ۵ هزار و ۵۰۰ تومان به توزیع کنندگان می‌فروختیم و آن‌ها این کالا را ۵ هزار و ۹۰۰ تومان به مردم عرضه می کردند.

وی گفت: براساس مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار قرار شد قیمت مرغ منجمد توزیع شده توسط ما به ۵ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش یابد و توزیع کنندگان نیز این کالا را ۵ هزار و ۷۰۰ تومان به مردم بفروشند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: ما گوشت قرمز منجمد را ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان به توزیع کنندگان اصلی می‌فروشیم و آن‌ها نیز مجاز هستند این کالا را حداکثر ۲۳ هزار تومان به مردم عرضه کنند.

وی با بیان اینکه به لحاظ تولید در گوشت قرمز و مرغ هیچ محدودیت و کمبودی نداریم، گفت: گوشت قرمز و مرغ به میزان تقاضای مردم در تمامی فروشگاه‌های کشور حتی در روزهای تعطیل عید نوروز عرضه می‌شود.

ولی افزود: حتی در روزهایی که میادین میوه و تره بار به خاطر روزهای اولیه نوروز تعطیل هستند ما به صورت سیار گوشت قرمز و سفید را در پشت درب این میادین به مردم عرضه خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
هه. 200 تومن
گر مرد ازین مژده بمیرد رواست
هورااااا دیگه می تونم بخرم!!
از این همه ارزانی مچکریم
بر این مژده گر جان فشانم رواست
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی