بازدید 3511

انتخابات الکترونیکی در ۱۹ شهر استان تهران

کد خبر: ۶۷۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 20 March 2017
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با اشاره به اینکه ثبت نام از متقاضیان پنجمین دوره شوراهای اسلامی استان از صبح امروز(دوشنبه) آغاز شده است، گفت: در این مرحله 19 شهر استان به صورت الکترونیکی انتخابات برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، سیدشهاب الدین چاوشی افزود: کسانی که از طریق دفاتر پیشخوان اقدام به پیش ثبت نام پنجمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاها داشته اند، می توانند با ارائه کد رهگیری فرم تکمیل شده را حضوری امضا و ثبت نام خود را نهایی کنند.
 
وی اظهارکرد: در پنجمین دوره انتخابات شورای شهرها و روستاها 476 روستا و 42 شهر، انتخابات مذکور را برگزار می کنند.
وی تصریح کرد: شهرهایی که شوراهای آن هفت و 9 نفره اداره می شوند، نیز مشمول برگزاری انتخابات الکترونیکی خواهند بود.
 
چاوشی ادامه داد: عوامل اجرایی بمنظورثبت نام نامزدها در این مرحله توسط همکاران فرمانداری ها و بخشداری ها برعهده خواهند داشت،که تحت نظارت شخص فرماندار و بخشدار انجام وظیفه می کنند.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استانداربا بیان اینکه روند و مراحل اعلام صلاحیت ها چه زمانی مشخص خواهد شد، ادامه داد: پس از اتمام ثبت نام ، مرحله صلاحیت قانونی متقاضیان توسط هیات های اجرایی آغاز و در مهلت قانونی تعیین شده به اطلاع افراد ذینفع می رسد.
 
وی ادامه داد: در صورت رد صلاحیت داوطلبان در مهلت قانونی تعیین شده می توانند اعتراض کتبی خود را جهت رسیدگی به هیات های نظارت ارائه و منتظر تجدید نظر در رای هیات اجرایی باشند.
 
چاوشی همچنین به تعداد صندوق های اخذ رای در سطح استان تهران اشاره کرد و گفت: در مجموع 6 هزارو 200 شبعه اخذ رای برای پنجمین انتخابات شوراها پیش بینی شده که البته تائید نهایی آن بستگی به نظر هیات های اجرایی و نظارت خواهد داشت.
 
پنچمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت 96 در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
تا پایان وقت اداری روز ششم فروردین سال 96 داوطلبان می توانند با مراجعه به فرمانداری ها و بخشداری های در سراسر استان ثبت خود را انجام دهند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر