بازدید 19953

حمله ناگهانی تروریست ها به شرق حلب/ تهدید صهیونیست ها به نابودی پدافند هوایی سوریه

امروز یکشنبه، جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی، به مراکز نظامی و ساختمان های مسکونی پیرامون منطقه «جوبر» واقع در شرق دمشق حمله کردند. رسانه‌ها از محاصره شدن ده‌ها تروریست در منطقه «جوبر» دمشق خبر دادند.
کد خبر: ۶۷۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹ 19 March 2017
امروز یکشنبه، جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی، به مراکز نظامی و ساختمان های مسکونی پیرامون منطقه «جوبر» واقع در شرق دمشق حمله کردند. رسانه‌ها از محاصره شدن ده‌ها تروریست در منطقه «جوبر» دمشق خبر دادند..

به گزارش «تابناک»؛ منابع خبری گزارش دادند، ارتش سوریه، شمار بسیاری از تروریست‌هایی را که امروز به محله جوبر حمله کرده بودند، توانست در ساختمان‌های نزدیک «المعامل» محاصره کند. پس از آنکه تروریست ها از منطقه القلمون به سمت جوبر حمله کردند، ارتش سوریه نیروهای تازه نفس را به منطقه درگیر اعزام کرد.

در همین حال، شبکه خبری اخبار عاجله گزارش داد که ارتش سوریه با اعزام این نیروها و ارسال تجهیزات می‌خواهد به حضور تروریست‌ها در منطقه القلمون پایان دهد. ارتش سوریه از افراد محاصره شده در منطقه «المعامل خواسته است خود را تسلیم ارتش کنند.

شبکه خبری «المیادین» نیز گزارش داد، ارتش سوریه موفق شد همه این حملات را دفع کند؛ هر چند برخی از منابع خبری معارض و سعودی مانند العربیه مدعی هستند که تروریست ها توانسته اند گاراژهای منطقه «العباسیین» را اشغال کنند.

این اخبار در حالی مخابره می شود که منابع خبری سوری از جمله شبکه الاخباریه اعلام کردند، گاراژها در کنترل ارتش سوریه است و این اخبار درست نیست.

همچنین خبرگزاری سانا گزارش داد، تروریستها بامداد امروز وارد محوطه شماری از مناطق نظامی و مسکونی در محور کارگاه «کراش» و شرکت ریسندگی منطقه جوبر شدند و ارتش سوریه با آنان درگیر و دو خودروی بمب گذاری شده آنان را پیش از رسیدن به مراکز نظامی نابود کرد.

نیروهای سوری همچنین با شماری از تروریست ها ـ که از راه تونل نفوذ کرده بودند ـ درگیر شده و شمار بسیاری از آنان را از پای درآوردند. این حمله، شدیدترین حمله تروریست ها به این منطقه از دمشق بود و حملات توپخانه ای ارتش سوریه همچنان ادامه دارد. شبکه خبری «الجزیره» نیز اعلام کرد که هدف تروریست ها از این عملیات این است که محله های القابون و جوبر را به یکدیگر وصل کنند.

برخی خبرگزاری ها نیز مدعی شده اند که فرمانده نيروي هوايي سوريه در حمله هوايي اسراييل به قنيطره كشته شد.

تهدید رژیم صهیونیستی به نابودی پدافند هوایی سوریه


«آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرد، در صورت شلیک دوباره سوریه به جنگنده‌هایشان، تمام سامانه‌های پدافند هوایی این کشور را نابود خواهند کرد. در حالی که این، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بود که در تجاوز آشکار به هدفی در نزدیکی شهر «تدمر» حمله کرد؛ اما لیبرمن تهدید کرد: «بار دیگری که سوریه از سامانه‌های پدافند هوایی علیه جنگنده‌های ما استفاده کنند، آنها را بدون کوچکترین تردیدی نابود می‌کنیم.»

به نوشته پایگاه خبری «آی24 نیوز»، وی همچنین افزود: «ما هیچ تمایلی به درگیر شدن در جنگ داخلی سوریه نداریم، چه به نفع یا چه علیه (بشار) اسد (رئیس جمهور سوریه) و همچنین نمی‌خواهیم با روس‌ها درگیر شویم؛ اما امنیت اسرائیل در اولویت است و ما سازش نمی کنیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل