بازدید 5144
رانندگان خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند

بارش برف در جاده چالوس

رئیس پلیس‌راه استان البرز با اشاره به آغاز بارش برف در جاده چالوس گفت: لازم است تا رانندگان خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.
کد خبر: ۶۷۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ 19 March 2017
رئیس پلیس‌راه استان البرز با اشاره به آغاز بارش برف در جاده چالوس گفت: لازم است تا رانندگان خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

رضا گودرزی امروز در گفت‌وگو با فارس در کرج اظهار داشت: هم‌اکنون بارش برف در جاده چالوس آغاز شده و با توجه به لغزندگی جاده لازم است تا رانندگان خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی ادامه داد: بارش برف درمحدوده دیزین به سمت شمال بیشتر است و رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز تأکید کرد: در این راستا تمامی محورهای ارتباطی استان البرز به غیر از محور شمشک - دیزین باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

گودرزی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: رانندگان برای عبور از این محور باید علاوه بر تجهیز خودروی خود به زنجیر چرخ باید از سالم بودن بخاری و برف پاک‌کن خود اطمینان داشته باشند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به استقرار نیروهای پلیس و راهداری بیان داشت: در این راستا نیروهای پلیس و راهداری برای ارائه خدمات به مردم و همچنین پیشگیری از حوادث و نظارت بر جاده، در محورهای مختلف استان حضور دارند.

رئیس پلیس راه استان البرز تأکید کرد: لازم است تا رانندگان تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده تا نوروز خوبی را برای خود و دیگران رقم بزنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان