بازدید 4670

رنگ آمیزی جداول خیابان‌ها توسط زندانیان رأی باز

کد خبر: ۶۷۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 19 March 2017
با رایزنی مسئولین مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی ایلام، زمینه اشتغال تعدادی از زندانیان رأی باز فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی زندان‌های ایلام، با رایزنی مسئولین مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی ایلام، زمینه اشتغال تعدادی از زندانیان رأی باز فراهم شد.

علی نوراحمدی رئیس مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی اذعان داشت: زمینه اشتغال تعدادی از زندانیان رای باز فراهم گردید و طی یک ماه گذشته بسیاری از بلوارهای سطح شهر رنگ آمیزی شد.

نور احمدی گفت: این اقدام ارزشمند که در آستانه سال نو در حال انجام است با انعقاد قرارداد همراه بود و درآمد حاصل از این کار به حساب بانکی زندانیان واریز می گردد.

نوراحمدی با اشاره به فعالیت های مهم و تاثیرگذار اشتغال و حرفه آموزی ، تصریح کرد: یکی از فرایندهایی که بخش بزرگی از اصلاح و تربیت زندانیان را شامل می شود، اشتغال در داخل و خارج از زندان برای زندانیان است.

وی افزود: در مقابل اشتغال مساله بیکاری مطرح است که خود یکی از عوامل بروز جرم و بزهکاری است.

نوراحمدی ادامه داد: توسعه فعالیت های اشتغال و حرفه آموزی در سطح زندان می تواند زمینه بازگشت سالم و همچنین بازسازی شخصیتی زندانیان را فراهم آورد.

رئیس مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی گفت: وجود منبع درآمدی برای زندانیان و خانواده های آنان می تواند هم اقدام موثری در راستای کاهش ناهنجاری های زندانیان باشد و هم دلگرمی برای خانواده های آنان که دچار آسیب های اجتماعی نگردند. 

وی  از اشتغال به عنوان مقوله ای هدفمند در پرکردن اوقات فراغت زندانیان یاد کرد و افزود: اشتغال بر سلامت روان انسان تاثیر مثبتی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل