بازدید 3281

آخرین وضعیت توزیع میوه عید در تهران

مدیرکل تعاون روستایی استان تهران گفت: ما از سازمان‌های نظارتی انتظار داریم که نظارت بیشتری بر روند توزیع میوه در ایام عید داشته باشند؛ چراکه احتمال دارد افراد سودجو بار دولتی راتعویض کنند.
کد خبر: ۶۷۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 19 March 2017
مدیرکل تعاون روستایی استان تهران گفت: ما از سازمان‌های نظارتی انتظار داریم که نظارت بیشتری بر روند توزیع میوه در ایام عید داشته باشند؛ چراکه احتمال دارد افراد سودجو بار دولتی راتعویض کنند.

به گزارش مهر به نقل از صدا و سیما، سعید زربخش با بیان اینکه در چارچوب طرح تنظیم بازار، ۱۰ هزار و ۷۰۰ تن شامل ۸۴۰۰ تن پرتقال و ۲۳۰۰ تن سیب به عنوان سهمیه استان تهران برای روزهای قبل از عید و ایام نوروز اختصاص یافته است، افزود: این سهمیه در سال گذشته در مجموعه سیب و پرتقال به کمتر از ۶۰۰۰ تن می‌رسید.

وی با اشاره به توزیع بخشی از سهمیه در نظر گرفته شده برای استان تهران تصریح کرد: هم اکنون میزان پرتقال توزیع شده، در مجموع حدود ۴۷۰۰ تن بوده که شامل ۲۵۷۰ تن پرتقال وارداتی،   ۱۸۲۰ تن تامسون شمال و ۳۰۰ تن پرتقال والنسیای شیراز بوده است.

مدیرکل تعاون و روستایی استان تهران گفت: علاوه بر پرتقال، ۱۶۵۰ تن سیب نیز در مراکز توزیع عرضه شده و ما در صورت لزوم، از ذخیره ملی برای کنترل بازار استفاده خواهیم کرد.

زربخش درباره مراکز توزیع میوه در طرح تنظیم بازار افزود: ما ۱۸ میدان اصلی را به عنوان بارانداز برای توزیع به سراسر استان در نظر گرفته‌ایم و خوشبختانه امسال، شبکه توزیع شامل ۴۰۰ غرفه و صنف می‌شود، این در حالی است که سال گذشته این توزیع تنها در ۴۰ چادر صورت می‌گرفت.

مدیرکل تعاون روستایی استان تهران اضافه کرد: ما از سازمان‌های نظارتی انتظار داریم که نظارت بیشتری بر روند توزیع میوه در ایام عید داشته باشند؛ چرا که احتمال دارد افراد سودجو بار دولتی را تعویض کنند یا به اسم بار دولتی بار خود را به مردم بفروشند.

زربخش افزود: از دستگاه‌های نظارتی به خصوص سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان، اتحادیه و تعزیرات می‌خواهیم در این دو روز باقیمانده تا عید نظارت جدی‌تری بر بازار داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان