بازدید 9326

محدوديت های ترافيكی نوروزی جاده های گيلان اعلام شد

کد خبر: ۶۷۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 19 March 2017
 رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت های ترافیكی نوروزی در جاده های این استان خبر داد.
 
به گزارش میزان، سرهنگ  حسین محمدپور گفت:محدودیت ترافیكی جاده های گیلان كه از 25 اسفند 95 آغاز شده است تا 14 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به ورود فزاینده گردشگران به استان گیلان،افزود: عبور و مرور انواع موتورسیكلت در ایام اجرای طرح محدودیت ترافیكی در تمامی آزاد راه ها و بزرگراه ها و محورهایی كه در آن ها محدودیت ترافیكی اعلام شده، ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان با تصریح براینكه در تمامی محورهای برون شهری در این ایام،عبور و مرور انواع تریلر و كامیون ممنوع است، گفت: تریلرهای حمل مواد سوختی و فاسد شدنی از این محدودیت مستثنی هستند.

وی با تاكید براینكه در روز 13 فروردین 96 عبور و مرور انواع تریلر و كامیون و كامیونت در جاده های برون شهری كشور ممنوع است، خاطرنشان كرد: رعایت قوانین از سوی رانندگان موجب كاهش حوادث در ایام نوروز خواهد شد.

رئیس پلیس راه گیلان با یادآوری اینكه تردد انواع تریلر و كامیون از ساعت 12 ظهر 24 شب تاریخ های 29 و 30 اسفند سال جاری و روز های 4 ، 10، 11، 12و14 فروردین ماه سال 96 در محور قدیم قزوین – رشت ممنوع است، ادامه داد: تردد این خودرو ها از ساعت 8 صبح تا24 شب روز های 28 ، 29 و 30 اسفند سال جاری و 11، 12 و 14 فروردین ماه سال 96 در محور اردبیل – آستارا ممنوع است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار