بازدید 3663

بارش برف در تکاب-شاهین دژ، سیل در معابر ایلام

کد خبر: ۶۷۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 19 March 2017
براساس اعلام پلیس راه راهور ناجا در حال حاضر محور کرج-چالوس و هراز دارای ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

به گزارش فارس، براساس اعلام پلیس راه راهور ناجا در حال حاضر در استان آذربایجان غربی (محور تکاب-شاهین دژ) برف در حال بارش است.

همچنین در استانهای لرستان، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و کردستان (اکثر محورها)، استان همدان (محورهای همدان - ملایر و ملایر - اراک) بارش باران گزارش شده است.

این در حالی است که ترافیک در محور کرج – چالوس (محدوده های بیلقان و آدران سنگین و طول محور پرحجم)، محور هراز (محدوده های مشاء تا امامزاده هاشم و سه راهی لاسم سنگین و طول محور پرحجم)، غرب استان تهران (محدوده عوارضی آزادراه تهران - قم)، باند شمالی آزادراه کرج – قزوین (از پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری) نیمه سنگین است.

سایر محورهای مواصلاتی از ترافیک روان برخوردار است.
 
جاری شدن سیل در معابر درون‌شهری ایلام
 
‌رئیس پلیس راهور ایلام گفت: با توجه به بارش شدید باران از صبح امروز در شهر ایلام سیل در معابر درون‌شهری و خیابان‌ها جاری‌شده است.

به گزارش ایسنا، ‌سرهنگ «محسن ناصری» اظهار کرد: با توجه به بارش شدید باران از صبح امروز در شهر ایلام، سیل در معابر درون‌شهری و خیابان‌ها جاری‌ شده، لذا می‌طلبد مردم و رانندگان نکات ایمنی را در ترددهای داخل شهری را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه مردم از ترددهای غیرضروری به داخل شهر پرهیز کنند، افزود: تاکنون مشکل ترافیکی درون‌شهری نداشته‌ایم و همه تیم‌های گشتی ترافیک معابر و خیابان‌های شهری را تحت کنترل و مدیریت می‌کنند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل