بازدید 3675

توقیف ۷۱ خودرو حامل کالای قاچاق در هرمزگان

کد خبر: ۶۷۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 19 March 2017
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با اجرای طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان و کنترل محورهای مواصلاتی، 71 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق در هفته گذشته شناسایی و توقیف شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: در همین راستا یک باند قاچاق کالا متلاشی و 84 متهم نیز در همین رابطه دستگیر شدند.
 
وی افزود: متهمانان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سرنگ خرو روی بیان داشت: در این مدت با تلاش ماموران 797هزار و460 نخ سیگار، سه هزار متر پارچه، 669کیلو گرم چای، 123دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 394 دستگاه لوازم خانگی،276 قلم لوازم خودرویی، 177هزار لیتر سوخت،8 هزار و 115 قلم لوازم آرایشی، یک تن برنج، چهار هزار و 815 ثوب البسه و 37رأس دام قاچاق کشف شد.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را 112میلیارد و 465 میلیون ریال اعلام کرد.
 
سرهنگ خرم روی با اشاره به اینکه طی این مدت 95 پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده، تصریح کرد: از این تعداد پنج پرونده بالای 100 میلیون تومان و 90 پرونده زیر 100 میلیون تومان بوده است.
 
وی تاکید کرد: با توجه به آسیب ها و زیان های ورود کالای قاچاق به کشور، مبارزه با این پدیده شوم اقتصادی از وظایف مهم نیروی انتظامی است که به صورت جدی آن را ادامه می دهد.
 
سرهنگ خرم روی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق، مراتب را برای پیگیری به پلیس 110 اطلاع دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر