بازدید 5499

نتانیاهو: بمباران سوریه را ادامه خواهیم داد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو به بمباران مواضع سوریه ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۶۷۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷ 18 March 2017
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو به بمباران مواضع سوریه ادامه خواهد داد.

به گزارش مهر به نقل از فرانس ۲۴، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: هنگامی که ما از تلاشها برای انتقال سلاحهای پیشرفته به حزب الله باخبر می شویم، در صورتی که اطلاعات کافی داشته باشیم و از نظر عملیاتی امکانش برایمان مهیا باشد، مانع از این انتقال می شویم و به هدف قرار دادن سلاح های حزب الله لبنان در سوریه ادامه خواهیم داد.

اظهارات نتانیاهو یک روز پس از آن ایراد شد که جنگنده های رژیم صهیونیستی اهدافی را که ادعا شده مربوط به سلاحهای حزب الله لبنان بوده در خاک سوریه بمباران کردند.

نتانیاهو که سخنانش در شبکه های تلویزیونی اسرائیل پخش می شد، مدعی شد: ما دیروز به سلاحهای حزب الله حمله کردیم و در آینده نیز به این کار ادامه خواهیم داد.

اسرائیل در چند سال اخیر بارها به مواضع ارتش سوریه در خاک این کشور حمله کرده اما به ندرت مسئولیت این حملات را پذیرفته است. از این نظر، اظهارات نتانیاهو بی سابقه توصیف شده است.

ارتش سوریه روز گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کرد ۴ جنگنده اسرائیلی وارد حریم هوایی سوریه شدند و منطقه ای نظامی در مرکز این کشور را بمباران کردند و سیستم ضد هوایی سوریه به سوی هواپیماهای مهاجم شلیک کرد و یکی از آنها در منطقه تحت کنترل اسرائیل سرنگون شد و دیگری مورد اصابت قرار گرفت. ارتش رژیم صهیونیستی ساقط شدن جنگنده اش را انکار کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر