بازدید 16518

سفر نوروزی روحانی و انتقاد برخی حامیان به رئیس جمهور

شنیده شده که پس از تصمیم رئیس جمهور برای سفر به قشم و کیش در نوروز، این مسأله باعث ناراحتی، دلخوری و حتی انتقاد برخی حامیان اصلاح طلب وی شده است.
کد خبر: ۶۷۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 18 March 2017
در حالی که رفته رفته وارد تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۶ می شویم و سفرهای نوروزی مردم در حال انجام است، مسئولان و خانواده هایشان هم برای انجام سفر برنامه ریزی می کنند.

به گزارش «تابناک»، شنیده شده که رئیس جمهور هم قرار است برای انجام سفرهای نوروزی به جزیره قشم سفر کند و در همین راستا، گویا حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی قرار است به جزیره کیش هم سفر کند.

سفر رئیس جمهور به جنوب کشور در حالی قرار است انجام شود که به نظر می رسد، مشاوران وی به روحانی پیشنهاد کرده باشند به جای انجام این سفر، برنامه خود را برای انجام سفر به استان هایی نظیر سیستان و بلوچستان، خوزستان یا کردستان تنظیم کند.

از قرار معلوم پیشنهاد احتمالی مشاوران روحانی برای تغییر برنامه سفر نوروزی رئیس جمهور مورد موافقت قرار نگرفته و قرار است روحانی برنامه خود برای سفر به کیش و قشم را دنبال کند.

این مسأله با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، طبیعتا زیاد به مذاق برخی مشاوران روحانی و همچنین اصلاح طلبان خوش نمی آید و آنها تمایل دارند، آقای روحانی در چنین برهه ای حتی سفر نوروزی خود را با اهداف انتخاباتی تنظیم کند.

البته رئیس جمهور سال گذشته هم در نوروز به جنوب کشور و جزایر قشم و کیش سفر کرد و تعطیلات خود را ترجیح داد در این مناطق بگذراند.


البته شنیده شده که پس از تصمیم رئیس جمهور برای سفر به قشم و کیش در ایام نوروز، این مسأله باعث ناراحتی، دلخوری و حتی انتقاد برخی حامیان اصلاح طلب وی شده و آنها گفته اند، «با این اقدامات و بی توجهی به موضوعات و مسائل انتخاباتی، موجب می شود که مردم حتی با اعلام حمایت یا پیام های ویدئویی برخی چهره ها هم رغبتی برای رأی دادن دوباره به روحانی نداشته باشند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر