بازدید 11188
جان باختن 50 تن در تصادفات روز گذشته و بارش پراکنده در برخی مسیرها؛

آخرین وضعیت پیش‌بینی آب و هوا و ترافیک؛ شنبه 28 اسفند

آمار بالای کشته و زخمی های تصادفات جاده ای در دو روز گذشته، نشان داد، سفرهای نوروزی زودتر از موعد و آن هم به شکل نامطلوبی آغاز شده است، حال آنکه اگر فرض کنیم روز پنجشنبه و جمعه ای که گذشت، شمار بسیاری از خانواده ها با هدف استراحت و رسیدگی به امور خانه، سفر خود را به تعویق انداختند، امروز را باید رسما زمان آغاز موج اول سفرهای نوروزی قلمداد کرد.
کد خبر: ۶۷۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 18 March 2017
از جمله خبرهایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و سعی می‌کنند، آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست؛ از این روی، تلاش خواهیم داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان بگذاریم.

به گزارش «تابناک»؛ آن گونه که خبر می رسد، در تصادفات روز گذشته در جاده های کشور، متأسفانه 50 تن از هموطنانمان جان به جان آفرین تسلیم نمودند؛ آماری هولناک که با توجه به اوضاع پیش روی، ترسناک تر به نظر می رسد. به این دلیل که می دانیم سفرهای نوروزی در آغاز راه است و می دانیم که بارندگی در پیش است و پیرو آن، لغزندگی جاده ها را شاهد خواهیم بود.
 
این در حالی است که اگر فرض کنیم روز پنجشنبه و جمعه ای که گذشت، تعداد زیادی از خانواده ها با هدف استراحت و رسیدگی به امور خانه، سفر خود را به تعویق انداختند، امروز را باید رسما زمان آغاز موج اول سفرهای نوروزی قلمداد کرد؛ سفرهایی که اگر با آگاهی از شرایط جوی و ترافیکی و برنامه ریزی دقیق همراه باشد، اوقات شیرین و لذت بخشی را برای مسافران به ارمغان خواهد آورد.
 
بنابراین مسافران نوروزی ناگزیرند با توجه به آخرین اخبار و تحولات ترافیکی و آب و هوایی ضمن تنظیم زمان و مکان حرکت خود، تلاش کنند تا سفری بی خطر و همراه با لذت را برای خود و خانواده فراهم کنند. در ادمه در قالب بسته ای ویژه آنچه برای این مهم مورد نیاز است، ارائه می شود.
 
آخرین وضعیت ترافیک

 بر اساس اطلاعات دریافتی امروز، در استان آذربایجان غربی و محورهای سردشت، پیرانشهر و نقده بارش باران و لغزندگی جاده وجود دارد که نیازمند رعایت جانب احتیاط از سوی رانندگان حاضر در این محورهای مواصلاتی است.

در استان کردستان نیز محورهای مریوان به سنندج و مریوان به سقز بارانی گزارش شده و لازم است رانندگان با آرامش و سرعت مطمئن در این مسیرها وارد شوند.

در استان گیلان نیز به صورت پراکنده بارش باران وجود دارد؛ اما محور رشت به لاهیجان هم اینک به شدت بارانی است.

در استان گلستان محور آزادشهر به خوش ییلاق مه غلیظ و کاهش دید رانندگان وجود دارد که البته احتمال آغاز بارش نیز تا ساعاتی دیگر هست، لذا رانندگی در این مسیر نیز باید با سرعت مطمئن صورت بگیرد.

باند جنوبی آزادراه تهران به کرج از پل فردیس تا کلاک با ترافیک نیمه سنگین همراه است که نیاز به صبوری و آرامش رانندگان برای سفر در این محور دارد.

بر اساس این گزارش سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

آخرین وضعیت آب و هوا و پیش بینی تغییرات جوی

بنا بر گزارش های دریافتی، هم اکنون در برخی مناطق شرق کشور وزش باد و احتمال بارش پراکنده وجود دارد. به دلیل عبور موجی از شمال غرب در مناطق غربی کشور شاهد ابرهای پراکنده و وزش باد هستیم. در مناطق سردسیر غرب کشور احتمال بارش باران و در مناطق مستعد و مرتفع بارش تگرگ یا برف وجود دارد. شرایط ابری، وزش باد و احتمال بارش باران برای مناطق غربی کشور و استان های کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، جنوب لرستان و کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
 
آخرین وضعیت پیش‌بینی آب و هوا و ترافیک؛ شنبه  28 اسفند 

در ادامه اطلاعاتی جزئی تر در مورد مناطق مختلف جغرافیایی کشور ارائه شده است.
 
آخرین وضعیت پیش‌بینی آب و هوا و ترافیک؛ شنبه  28 اسفند 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر