بازدید 4055

جولان کالای قاچاق در بازار پوشاک ایران

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان گفت: واردات بی رویه پوشاک به کشور از مناطق متعددی است که ترکیه و چین از سهم بالایی در این زمینه برخوردارند.
کد خبر: ۶۷۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۰ 18 March 2017
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان گفت: واردات بی رویه پوشاک به کشور از مناطق متعددی است که ترکیه و چین از سهم بالایی در این زمینه برخوردارند.

مجتبی درودیان رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از واردات بی رویه تولیدات خارجی به کشور خبر داد و گفت: پوشاک خارجی از نقاط متعددی به کشور وارد می شود و این امر درحالی است که میزان تولیدات خارجی چین و ترکیه از دیگر کشور ها بیشتر است.

وی در این راستا از برخی روش های مورد استفاده این افراد برای واردات پوشاک خارجی به کشور پرده برداشت و ادامه داد: افراد برای دور زدن دستگاه‌های نظارتی از مبادی ورودی کشور پوشاک را در کالاهای دیگری پنهان کرده و نمونه ای از کالاهای نمایان را به مأموران نظارتی ارائه می دهند.

رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان در ادامه بیان کرد: تولیدات پوشاک ترکیه به مراتب به راحتی از دیگر مناطق وارد کشور می شوند.

درودیان با اشاره به اینکه برخی از واردکنندگان مدعی هستند که تولیداتشان قانونی به کشور وارد می شود، گفت: عمدۀ مراکز فروش این افراد فاقد پروانۀ کسب بوده و چطور می شود این حجم از تولیدات پوشاک به صورت قانونی و با قیمت های مناسب وارد کشور و در بازار عرضه شود.

وی در پایان اظهار کرد: کنترل و بررسی برای جلوگیری از واردات غیر قانونی تولیدات خارجی باید از ابتدای مبادی ورودی صورت گیرد، این در حالی است که در این سالها سازمان های ذی‌ربط هزینه ای گزاف، صرفِ جریمۀ کسبه ای کردند که خطایی مرتکب نشده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار