بازدید 3624

دریا و ساحل متولی ندارد

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با تاکید بر همراهی و وفاق بین مسئولان برای آزادسازی سواحل، گفت: همکاری و وحدت مسئولان مربوطه برای آزادسازی سواحل در همه شهرهای ساحلی ضروری است.
کد خبر: ۶۷۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸ 17 March 2017
قاسم احمدی لاشکی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص آزادسازی سواحل، گفت: آزادسازی سواحل در مناطقی چون نوشهر و چالوس به خوبی اجرا شده، در حقیقت بیش از 10 کیلومتر از سواحل نوشهر آزاد شده است، البته به همین میزان هم آزادسازی سواحل حاشیه نوشهر انجام گرفته است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آزادسازی سواحل در این منطقه با همراهی مردم و دستگا‌های دولتی انجام گرفته، به نوعی که برخی از سازه‌های مربوط به دستگاه‌های دولتی هم جهت آزادسازی تخریب شدند، هرچند مردم بیش از دستگاه‌های دولتی برای این اقدام همراهی کردند.

وی با تاکید هم همراهی و وفاق بین مسئولان برای آزادسازی سواحل، افزود: هم‌اکنون فرمانداران پیشگام آزادسازی سواحل شدند، سازمان منابع طبیعی، شهرداری‌ها، دادستان‌ها و بخشداری‌ها نیز همراهی داشته‌اند، در واقع همکاری همه این مجموعه‌ها لازم است بنابراین این وحدت در همه شهرهای ساحلی ضروری است.

احمدی لاشکی با یادآوری اینکه آزادسازی سواحل در برخی از شهرها دنبال نشده است، گفت: عده‌ای به بهانه‌های مختلف در کنار سواحل  و دریا سنگ‌ریزی کردند در حالیکه این اقدام برای خشکی آب دریا و ساخت و ساز‌ها و تصرف سواحل بوده است.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران بر تشکیل سازمان عمران ساحل و دریا تاکید و تصریح کرد: قانون تشکیل این سازمان مصوب مجلس هشتم است بنابراین باید اجرایی شود زیرا هم‌اکنون دریا و ساحل متولی ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر