بازدید 3394

برخورد کمیته انضباطی با حواشی فوتبال قاطعانه و بازدارنده نیست

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با حواشی و مشکلات این عرصه مناسب نبوده است، گفت: زمانی که برخورد با خاطیان به طور جدی انجام نشود، بی‌اخلاقی در مسابقات تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۶۷۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰ 17 March 2017
صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه حواشی موجود در ورزشگاه‌ها سابقه طولانی در عرصه فوتبال کشورمان دارد، گفت: متاسفانه باید اذعان کرد که در شرایط کنونی در رشته فوتبال حواشی پررنگ‌تر از متن شده که قابل تامل است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید اخلاق را فدای برد یا باخت در مسابقات کرد، اظهار کرد: عموما عناوین باشگاه‌های فوتبال صفت فرهنگی ورزشی را به دوش می‌کشد در حالی که در عرصه فرهنگی هیچ اقدامی از سوی باشگاه‌ها انجام نمی‌شود لذا یکی از دلایل بروز بی اخلاقی‌ها بی توجهی به بعد فرهنگ ورزش است.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروزه در عرصه فوتبال شاهد هستیم که برخی از مربیان یا مسئولان تیم‌های ورزشی رفتارهایی از خودشان در جریان مسابقه انجام می‌دهند که خودش تنش‌زا و تحریک کننده است لذا این موضوع باید مدیریت و کنترل شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با حواشی و مشکلات این عرصه مناسب نبوده است، ادامه داد: زمانی که برخورد با خاطیان به طور جدی انجام نشود، باید شاهد بروز بی اخلاقی در مسابقات و تداوم این رخداد باشیم از این رو مسئولان عرصه ورزش باید تدبیر مناسبی برای رفع این مشکل کنند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه آگاهی دادن به تماشاگران فوتبال نسبت به عواقب اقدامات نادرستشان، می‌تواند از دیگر عواملی باشد که موجب کاهش رخدادهایی مانند بروز درگیری در حاشیه مسابقات و بی اخلاقی باشد، خاطرنشان کرد: باشگاه‌های فوتبال باید با ساماندهی تماشاگران و انجام اقدامات فرهنگی نسبت به جلوگیری از رفتارهای نادرست و بی اخلاقی اقدام کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل