بازدید 13625
واکنش غیرمنتظره جواد به تماس ساکت و تشدید بحران

پاسخ محکم نکونام به پیشنهاد بازگشت به تیم ملی

نکونام که فعلا صحبتی درباره اتفاقات اخیر نمی کند معتقد است که بازگشتش به تیم ملی در شان او نیست و هم در اردوی امارات و هم طی هفته های اخیر کی روش واکنش های محترمانه ای نسبت او نداشته است.
کد خبر: ۶۷۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷ 17 March 2017
دستیار کارلوس کی روش تصمیم نهایی اش را گرفت و پیشنهاد بازگشت را رد کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، بعد از کنارگذاشته شدن مربیان ایرانی از نیمکت تیم ملی تلاش هایی برای حل این موضوع از سوی مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال صورت گرفت و این بحث تا حدودی مدیریت شد اما اصرار کی روش به عدم نیاز به مربیان ایرانی سبب شد تا تیم ملی بدون این نفرات به پیشواز بازی حساس برابر قطر برود.
 
بر همین اساس ساکت مدیر تیم های ملی فوتبال ایران در تماسی با جواد نکونام مطرح ترین دستیار کی روش از او خواست تا بعد از بازی با قطر کارش را در تیم ملی ادامه دهد اما کاپیتان سابق تیم ملی به این موضوع پاسخ مثبتی نداد که این مسئله ریشه در دلخوری او از رفتار با مربیان ایرانی دارد.
 
نکونام که فعلا صحبتی درباره اتفاقات اخیر نمی کند معتقد است که بازگشتش به تیم ملی در شان او نیست و هم در اردوی امارات و هم طی هفته های اخیر کی روش واکنش های محترمانه ای نسبت او نداشته است. 

پاسخ محکم نکونام به پیشنهاد بازگشت

کی روش نیز در دو جلسه اخیر خود با رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرده که به این نفرات نیازی ندارد و البته تنها فردی که شانس بازگشت از سوی کی روش به او داده شده جواد نکونام بوده که وی نیز صراحتا گفته که خیال بازگشت ندارد.
 
درباره چرایی این اتفاقات حرف و حدیث بسیار است اما فدراسیون فوتبال و در راس آن مهدی تاج با رویکرد خاصی سعی داشتند تا آتش این جنجال ایجاد شده توسط مرد پرتغالی شعله ور نشود و البته در این راه تا حدودی با لاپوشانی هم موفق عمل کرده اند.
 
حالا باید منتظر ماند و دید کی روش نفرات جدیدی را به کادر خود اضافه می کند یا آنکه با کادرفنی کم تعداد فعلی و بدون ایرانی ها کار را پیش می برد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر