بازدید 12343

آخرین وضعیت پیش‌بینی آب و هوا و ترافیک؛ جمعه 27 اسفند

بسان سال های گذشته، با آغاز موج اول سفرهای نوروزی باید منتظر افزایش حجم ترافیک، در مسیرهای پر تردد کشور بود؛ موضوعی که برای بسیاری از مسافران و نزدیکان آنها، دغدغه و سؤال هایی از جمله وضعیت آب و هوا و وضعیت ترافیکی جاده ها را مطرح می کند. از این روی، تلاش می کنیم روزانه و برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی، اخبار مرتبط با این دو حوزه را تهیه کنیم.
کد خبر: ۶۷۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 17 March 2017
از جمله خبرهایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و سعی می‌کنند، آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست؛ از این رو تلاش خواهیم داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان بگذاریم.

به گزارش «تابناک»، با فرا رسیدن آخرین جمعه سال جاری و در شرایطی که نوبت اول تعطیلات نوروزی برای بسیاری از هموطنان ایرانی آغاز شده است، شروع موج اول سفرهای نوروزی و افزایش حجم ترافیک جاده های کشور، اجتناب ناپذیر است؛ اتفاقی که اگر در کنار وضعیت آب و هوایی مطلوب به خوبی برنامه ریزی و مدیریت شوند، بی شک اوقات خوشی را برای مسافران برجای خواهد گذاشت.
 
با شرایطی که رفت، مسافران نوروزی ناگزیرند با توجه به آخرین اخبار و تحولات ترافیکی و آب و هوایی ضمن تنظیم زمان و مکان حرکت خود، تلاش کنند تا سفری بی خطر و همراه با لذت را برای خود  و خانواده فراهم کنند. در ادمه در قالب بسته ای ویژه آنچه برای این مهم مورد نیاز است، ارائه می شود.
 
آخرین وضعیت ترافیک
 
بر اساس گزارش های رسیده از هم اکنون در باند شمالی آزاد راه کرج – قزوین، قزوین – زنجان  و قزوین به رشت بار ترافیک نیمه سنگین است و رانندگان موظفند با حفظ آرامش و صبر و رعایت نکات ایمنی مسیر خود را در این محورها ادامه دهند.

باند جنوب به شمال محور کرج- چالوس نیز از محدوده های میدان امیرکبیر تا آدران و دهانه جنوبی تونل کندوان با ترافیک نیمه سنگین رو به رو است.

در باند جنوب به شمال محور هراز (محدوده های امام زاده هاشم و منظریه) و محور فیروزکوه (محدوده دماوند) نیز بار ترافیکی نیمه سنگین است.

محورهای شیراز – جهرم و مسیر رفت استهبان- نی ریز نیز به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانویه مسدود است.

جدا از محورهای ذکر شده در سایر محورهای مواصلاتی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

آخرین وضعیت آب و هوا و پیش بینی تغییرات جوی
 
هم اکنون آسمان بسیاری از مناطق کشور آفتابی و در برخی نقاط نیز نیمه ابری است. در این بین در برای برخی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز، زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب و جنوب شرق بارش باران گاهی رعدوبرق بصورت پراکنده ادامه دارد و  بتدریج برای شمال شرق، شرق رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است؛ موضوعی که انتظار می رود در روز شنبه و با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب کشور ابتدا شمال غرب بتدریج غرب و روز یکشنبه نیمه غربی کشور را تحت تأثیر قرار دهد و براین اساس مناطق مذکور در روزهای آتی رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد را تجربه کنند.
 
آخرین وضعیت پیش‌بینی آب و هوا و ترافیک؛ جمعه، 27 اسفند

وضعیت جوی استان‌های کشور این گونه پیش بینی می‌شود؛
 
آخرین وضعیت پیش‌بینی آب و هوا و ترافیک؛ جمعه، 27 اسفند 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر