بازدید 2485

دهها کشته و زخمی در حمله انتحاری به کاخ دادگستری دمشق

در انفجار انتحاری بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در داخل ساختمان دادگستری در پایتخت سوریه، تا کنون 25 کشته و دهها تن زخمی شده‌اند.یک منبع امنیتی اعلام کرد : شمار زیادی از مردم در نتیجه این حمله تروریستی شهید و زخمی شده‌اند، این تروریست انتحاری که یونفیورم نظامی به تن داشته،‌خود را در حیات کاخ دادگستری منفجر کرده است.
کد خبر: ۶۷۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 15 March 2017

در انفجار انتحاری بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در داخل ساختمان دادگستری در پایتخت سوریه، تا کنون 25 کشته و دهها تن زخمی شده‌اند. هنوز از آمار نهایی کشته شدگان گزارشی در دست نیست.

بنا بر اعلام شبکه المیادین، ساختمان دادگستری کل سوریه در منطقه «الحمیدیه» واقع شده است و در حال حاضر نیروهای امنیتی و اورژانسی به طور وسیع در محل انفجار حاضر شده‌اند.

 یک تروریست انتحاری در حالی که برای فریب نیروهای امنیتی، یونیفورم نیروهای نظامی سوریه را به تن کرده بود،‌خود را در داخل کاخ دادگستری منفجر کرده است، این ساختمان بزرگ در منطقه الحمیدیه واقع است که روبروی آن ورودی بازار بزرگ الحمیدیه و قلعه دمشق است و از مناطق شلوغ و پر رفت و آمد دمشق به شمار می‌رود.

همچنین خبرهایی از وجود بمبی در این مکان حکایت می‌کند و نیروهای امنیتی در حال جست‌وجو برای کشف و خنثی‌سازی آن هستند.

‬این مکان همواره مملو از وکلا و قضات و نیز شمار زیادی از شهروندان است که برای کارهای ثبت و اسناد خود به این مکان مراجعه می‌کنند.

عالی‌ترین مقام قضایی سوریه درباره چگونگی وقوع این جنایت گفته است : تروریست انتحاری برای ورود به کاخ دادگستری تلاش کرد، اما نیروهای پلیس مانع وی شدند که این تروریست خود را به داخل انداخت و منفجر کرد.

یک منبع امنیتی اعلام کرد : شمار زیادی از مردم در نتیجه این حمله تروریستی شهید و زخمی شده‌اند، این تروریست انتحاری که یونفیورم نظامی به تن داشته،‌خود را در حیات کاخ دادگستری منفجر کرده است.

گزارش ها از وضعیت اضطراری در این شهر در پی این حمله تروریستی خونین حکایت دارد به طوری که نیروهای امنیتی از ورود هر فردی از جمله خبرنگاران و  عکاسان به محل انفجار جلوگیری می‌کنند به ویژه با توجه به این‌که گمان می‌رود بمبی در این مکان کارگذاشته شده باشد.

در حال حاضر آماده‌باش امنیتی در تمام محله‌ها و خیابان‌ها مشاهده می‌شود و وضعیت بسیار بدی حاکم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار