بازدید 17303
گزارش نخستین شکست آسیایی قرمزهای خسته و بدون مهره

الریان قطر۳ - پرسپولیس۱/افسوس فرصت ها و پنالتی سوخته/پایان تلخ سال شیرین تیم برانکو +جدول

صدرنشین لیگ ایران در حالی که گل اول را به میزبان قطری اش زده بود، سه گل از ستاره های خارجی الریان دریافت کرد تا در اسیا هم باخت را بچشد. پرسپولیس در حالی امشب سومین بازی اش در فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرد که هنوز هیچ مسابقه ای را در استادیوم آزادی و مقابل تماشاگر پرتعدادش تجربه نکرده! قرمزها در دوحه ابتدا توسط طارمی پیش افتادند و سه فرصت مناسب را خراب کردند اما با گل های تاباتا و گارسیا از پا درآمدند.
کد خبر: ۶۷۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱ 14 March 2017
شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حالی برابر الریان قطر قرار گرفتند که از دو دیدار قبلی خود 4 امتیاز کسب کرده‌ بودند و کسب امتیاز از دیدار امشب می‌توانست سال فوق‌العاده آنها را تکمیل کند و شانس صعود پرسپولیس را از این گروه دشوار بالا ببرد اما این طور نشد و آنها موفق نشدند عیدی خوبی به هواداران شان بدهند.
                              

با گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم‌های الریان قطر و پرسپولیس از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی آغاز شد که قرمزهای تهران بدون انصاری مدافع فیکس و ملی پوش خود وارد زمین شدند و دفاع لرزان این تیم خود را نشان داد. 

پرسپولیس که فرصت های متعددی در دقایق پایانی نیمه نخست و نیمه دوم از دست داد، در این مسابقه به شدت از کمبود نیرو رنج برد و با محرومیت رضاییان این فشار روی نیمکت بدون ستاره برانکو بیشتر نمایان می شود.

استادیوم: جاسم بن حمد، تماشاگر: 5 هزار نفر

الریان قطر:عمر باری، ناتان اوتاویو، گونزالو ویرا، مصعب خضر، عبدالکریم سالم، عبدالرحمن الحرازی، دانیل گومو، کوه میونگ جین، رودریوگو تاباتا، سرجیو گارسیا و سباستین سوریا
سرمربی: میشل لادروپ
 
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی(محمد انصاری 90)، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و وحید امیری.
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ 

گزارش زنده/الریان قطر 1 - پرسپولیس 1/بازی هجومی و برتر تیم برانکو در نیمه اول بافرصت های ازدست رفته
 

 شرح گل‌ها
 
الریان 0 پرسپولیس 1: (دقیقه 6 ، مهدی طارمی): پاس فوق العاده محسن مسلمان پشت محوطه جریمه با کنترل مناسب و ضربه طارمی دروازه بری را گشود و پرسپولیس را از حریف پیش انداخت.

الریان 1 پرسپولیس1: ( دقیقه 19، تاباتا): ارسال از سمت راست دفاعی پرسپولیس با مهار مناسب از تاباتا و چرخش او در میان مدافعان سفیدپوش با ضربه ای مناسب گل تساوی را به نام الریان کرد.

الریان 2 پرسپولیس 1: ( دقیقه 57، تاباتا): ضربه پنالتی روی تاباتا را خود این بازیکن با فریب و برخلاف حرکت بیرانوند به سمت راست دروازه پرسپولیس کوبید و گل دوم خود و تیمش را ثبت کرد.

الریان 3 پرسپولیس 1: (دقیقه 88، گارسیا): ارسال از روی ضربه ایستگاهی و ضربه تمام کننده‌ی گارسیا گل سوم را برای الریان رقم زد.


دقیقه 40: توپ به دست مدافع الریان برخورد کرد و طارمی هم چند ثانیه قبل از آن با خطای واضح قطری ها سرنگون شد ولی اعتراض قرمزها مبنی بر پنالتی توسط داور چینی رد شد.

دقیقه 43: خطا روی مهدی طارمی چسبیده به خط محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی مناسب نصیب پرسپولیس کرد که این ضربه را سروش رفیعی نتوانست از دیوار دفاعی حریف عبور دهد.

دقیقه 45: ارسال فوق العاده مسلمان با پاس با ضربه سر مهدی طارمی به پشت محوطه جریمه با ضربه نهایی سروش رفیعی همراه شد که عمر باری با واکنشی فوق العاده آن را تبدیل به یک کرنر برای این تیم کرد.

دقیقه 1+45: حرکت سه نفره سروش رفیعی، طارمی و مسلمان در نهایت با ضربه مسلمان از پشت محوطه جریمه همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 52: فرصت فوق العاده برای مهدی طارمی درون شش قدم با دو ضربه پیاپی از سوی این مهاجم با برخورد به مدافع الریان برگشت داده شد و در ادامه آفساید امیری این موقعیت ایده آل را از پرسپولیس گرفت.

دقیقه 57: ارسال از سمت چپ با تکل بلند سیدجلال حسینی و خطا روی تاباتا یک ضربه پنالتی نصیب الریان کرد.

دقیقه 62: فرار فوق العاده امیری درون شش قدم با پاس به عقب مناسبی از سوی او همراه نشد تا یک کرنر حاصل این کار پرسپولیس باشد.

دقیقه 79: حرکت احمدزاده به درون محوطه جریمه ضربه او از زاویه بسته را عمر بری به کرنر تبدیل کرد.

دقیقه 85: ارسال توپ پشت محوطه جریمه برای علاالدین با خروج بیرانوند و تاثیر او روی توپ مانع از ثبت گل سوم الریان شد.

دقیقه 86: شوت از پشت محوطه جریمه توسط گارسیا با مهار بیرانوند همراه شد.

الریان قطر3 - پرسپولیس1/افسوس فرصت ها و پنالتی سوخته تیم برانکو در نیمه اول
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
پرسپولیس سرور آسیاست
افرین بر پرسپولیس برد
پرسپولیس باید بدونه آسیا ایران نیست که به کمک دارور و پنالتی بتونه برنده بشه
هواداران پرسپولیس غصه نخوریدان شاءالله 3فروردین کیروش بــــــــزرگ انتقامتان را خواهد گرفت
والا سال تموم شد و شما دست از تیترای تخریبی بر نداشتی. بازی زیبایی بود و اصلا هم زشتی نداشت. باخت هم جزیی از بازیه فوتباله. دم پرسپولیس گرم
1- با گل آفساید هم نتونستید پیروز بشید

2- این پروفسور بود یا پروفسور بالتازار

3- از پرسپولیس تقاضا می کنیم بیشتر از این آبروی ایران رو تو آسیا نبره
به نظر من پرسپولیس به چند دلیل باخت :
1) سرپرستش که نه تو تمرین تیم جمع میکنه
2) خط هافبک پرسپولیس

3 )ماهینی هم سومین واصلی ترین دلیل باخت پرسپولیس هستش ،
4) دلیل چهارم هم مثل همیشه ضعف سر مربی تو تعویضاش بود
کدوم پنالتی خوبه حالا گل پرسپولیس افساید بودا
جنگ پشه با حبشه / آیا بشه ، آیا نشه!
داور چینی کمر برانکو را شکست!
روز سیاه سرخهای بی پناه
الان اگ تیم کیروش مقابل قطر 3 تا میخورد این اقای مدعی و دوستانشون ک دشمن درجه یک تیم ملی هستند انتظار داشتند بدون اردو معجزه کنیم و زمین و زمان رو بهم میبافتند تا انتقاد کنند درحالکیه همون بازی قبلیم اگ بیرانوند بدرستی اخراج میشد 3 تا میخوردن ....پرسپولیس ب یمن حضور ملی پوشاش تو لیگ نتیجه میگیره و تو اسیا خودشو خب نشون میده
اگر داور ایرانی بود پرسپولیس برنده میشد تازه گل طارمی افساید بود
متاسفانه پرسپولیس هنوز انسجام لازم برای مدیریت بازی و فشار بر تیم حریف را ندارد.
وقتي تيمي باري بلد نيست ميبازه، شك دارين، پرسپوليسو ببينين!
مقصر اصلي فقط و فقط برانكوي لجبازه كه در طول بازي هيچ تغيير تاكتيكي نداره و عين تماشا چيان بازي رو فقط نگاه ميكنه ، تعويض هاشم كه طبق معمول نوبره ، جام حذفي را با درايت از دست داد ، بازي با استقلال بهترين بازيكنان زمينه ميكشه بيرون و حالا با حماقت خود تأثير گذارترين بازيكنشو يعني رامينو اخراج ميكنه ، سال اينده سال بدي براي برانكو بدون رامين خواهد بود ضمن اينكه امروز جلوي كيروش لمپن هم تحقير شد
چه خبر از گل آفساید؟!
با توجه به تبانی احتمالی 3تیم عربی شانس پرسپولیس برای صعود بسیار اندک است
پرسپولیس توانایی لازم در بازیهای آسیایی را فعلا ندارد.
بیخود نیست لقب بی افتخارترین تیم فوتبال آسیا (به نسبت حضور و تعداد تماشاگر) برازنده پرسپولیسه
پرسپولیس باید یه فکر اساسی برای دروازه بان و دفاع وسط و دفاع چپش بکنه ضمنا اون چیزی که داره پرسپولیس رو نابود میکنه باند بازی چند بازیکن هستش که بقول خودشون رفیق بازی میکنن و تیم رو کردن ملک شخصی . یکی نیست بگه بابا مگه فوروارد قحطه که باید یکنفر تو یه بازی 10 موقعیت خراب کنه تا یه گل بزنه
استقلال سوراخه
زنده باد الریان مرگ بر مافیا
کاشکی داور ایرانی این بازی را قضاوت می کرد اونوقت با پنالتی وگل افساید طارمی بازی را می بردند
تو کلا طرفداریتو بکن
فوتبال ضد ملی احتکاری فسق و رشوه و غارت ملیاردی همیشه شکست باد
فوتبال ضد ملی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار