بازدید 6530

تکذیبیه گرفتن از موبایل خاموش سوریان!

راستی یزدانی خرم به خبرنگار تابناک در خصوص علت خاموش بودن همراه پرافتخارترین دوبنده‏پوش فرنگی‏کار کشورمان چه گفت؟! تهدیدش کرده‏اند همراهش را خاموش کرده است! به هرحال حتی اگر حمید هم تکذیب کرده باشد، در راستگویی محمدرضا یزدانی خرم شکی نمی‏توان کرد و باید به حساب تکذیبیه گرفتن‏های آن سایت دولتی گذاشت.
کد خبر: ۶۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۶ 08 October 2009
در حالی که دیروز پس از انتشار خبر برخوردهای زننده با حمید سوریان در پی اهداء مدالش به محمود احمدی‏نژاد، برخی دست و پایشان را گم کردند، سایت دولتی ایران درصدد برآمد تا این خبر را تکذیب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک؛ در شرایطی که فضای به وجود آمده برای حمید سوریان در روزهای اخیر بر هیچ‏کس پوشیده نیست، یک سایت نزدیک به دولت با علنی کردن این موضوع زمینه را فراهم کرد تا تابناک جزئیاتی که علاقه‏ای به انتشار ان نداشت را بیان کند و در همین چهارچوب محمدرضا یزدانی خرم رئیس فدراسیون کشتی نیز بحث تهدید حمید سوریان را تایید کرد و خواستار عدم تندروی شد.

این خبر باعث شد تا برخی با یک شوک مواجه شده و در رفتاری قابل انتظار درصدد تکذیبیه گرفتن از طرفین درگیری برآیند و در این خصوص شبکه ایران دیشب در گفت و گویی اختصاصی با حمید سوریان، این خبر را تکذیب کرد تا برخی یک نفس راحت بکشند که همه مردم خوشحال شده‏اند از این اتفاق مبارک.

البته دوستانمان در شبکه ایران قطعاً خبرنگاران خیلی حرفه‎ای هستند که توانسته‏اند با همراه خاموش این قهرمان با اخلاق تماس گرفته(!) و مصاحبه اختصاصی بگیرند و در تتمه این مصاحبه نیز از بنا برای تکذیب بیشتر این خبر خرج کرده‏اند.

راستی یزدانی خرم به خبرنگار تابناک در خصوص علت خاموش بودن همراه پرافتخارترین دوبنده‏پوش فرنگی‏کار کشورمان چه گفت؟! تهدیدش کرده‏اند همراهش را خاموش کرده است!

به هرحال حتی اگر حمید سوریان هم تکذیب کرده باشد یا به عبارت جالب‏تر از او تکذیبیه گرفته باشند، در راستگویی و صداقت محمدرضا یزدانی خرم شکی نمی‏توان کرد و باید به حساب تکذیبیه گرفتن‏های دوستان گذاشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
ما باید یاد بگیریم به عقاید بقیه اگر هم مخالف ما باشد احترام بذاریم. این پسر از نوابغ کشتی جهان و افتخار ایران است که به خاطر غلاقه و اعتقادش آن کار را کرده حال اگر مایی که مثل ایشان فکر نمی کنیم با تحقیر این پسر دقیقا همان کاری را می کنیم که دولت با معترضین خود انجام داده و می دهد ! با این همه ادعای فرهنگ و تحصیلات و شعار زنده باد مخالف من ... در عمل هم باید یه فرقی باشه ... نه؟
يك ورزشكار در آن سطح بايد قبل از هر اقدامي جوانبش را كاملا بسنجد و سپس اقدام كند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر