بازدید 7331

اطلاعات جالب درباره اقوام ترامپ در روسیه

ولادیسلاو ماروزرف، شهروند شهر کالوگا در روسیه ادعا مى کند که با رییس جمهور جدید آمریکا نسبت خانوادگى دارد.
کد خبر: ۶۷۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷ 11 March 2017
ولادیسلاو ماروزرف، شهروند شهر کالوگا در روسیه ادعا مى کند که با رییس جمهور جدید آمریکا نسبت خانوادگى دارد.
 
به گزارش 24 آنلاین، ماروزوف گفت که به وسیلۀ دایى خود، الکساندر بووکالو، از این نسبت خبردار شده است. به گفته او بووکالو متخصص شجره شناسى است.

الکساندر بووکالو متولد شهر نووگرود در استان مینسک در بلاروس است. اجداد جرد کوشنر، همسر ایوانکا ترامپ و داماد پرزیدنت ترامپ نیز از شهر نووگرود هستند.

ماروزوف مى گوید: دایى من مدارک بسیار زیادى را مطالعه کرد که نسبت پدر و پدربزرگ او را با جوزف برکوویچ، پدربزرگ جرد کوشنر را تأیید مى کند.

طبق آمار بووکالو، خانواده برکوویچ پس از جنگ جهانى دوم به آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا بود که جوزف برکوویچ ازدواج کرد و نام خانوادگى همسرش (کوشنر) را براى خود انتخاب کرد.
به گفته ماروزوف ٣۵ ساله، پس از با خبر شدن از نسبتشان با ترامپ و جرد کوشنر، او در کتابفروشى ها تمام کتاب هاى دونالد ترامپ را خریدارى کرده است و قصد دارد در نامه اى به ترامپ، با ارائه تمام مدارک این نسبت خانوادگى را ثابت کند.

جرد کوشنر ٣۶ تاجر آمریکایى در خانواده ای یهودى رشد و در مدرسه خصوصى یهودیان در ایالت نیوجرسی تحصیل کرد. او در سال ٢٠٠٩ با ایوانکا ترامپ ازدواج کرد. تابستان ٢٠١۶ او با انتشار نامه سرگشاده اى از اجداد یهودى خود که در زمان جنگ جهانى دوم از گتو به نووگرود گریختند، سخن گفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل