بازدید 4252
گزارش

رییس صداوسیما به وزیر قول داد،تحریم فدراسیون تاج شکست

فدراسیون فوتبال که از چهارسال پیش وارد کش مکش طولانی بر سر گرفتن حق پخش تلویزیونی مسابقاتش شده است، مثل دوره کفاشیان تصمیم به ایجاد ممنوعیت برای دوربین های تلویزیون کرد اما بار دیگر بدون حصول نتیجه ای قطعی این دستور ملغی شد.
کد خبر: ۶۷۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 09 March 2017
تازه ترین دور اختلاف و دعوا بین رسانه ملی و فدراسیون فوتبال با میانجی گری وزیر ورزش به طور موقت به آتش بس تبدیل شد و تحریم دوربین برنامه های غیر زنده صداوسیما، برای چندمین بار طی چهارسال اخیرشکسته شد.

به گزارش تابناک ورزشی ، فدراسیون فوتبال که از چهارسال پیش وارد کش مکش طولانی بر سر گرفتن حق پخش تلویزیونی مسابقاتش شده است، مثل دوره کفاشیان تصمیم به ایجاد ممنوعیت برای دوربین های تلویزیون کرد اما بار دیگر بدون حصول نتیجه ای قطعی این دستور ملغی شد.

به نوشته سایت رسمی فدراسیون فوتبال،مهدی تاج طی نامه ای به عابدینی اعلام کرد، تا اطلاع ثانوی و به صورت موقت، ورود دوربین ها در ورزشگاه‌ها بلامانع است.

رییس صداوسیما به وزیر قول داد،تحریم فدراسیون تاج شکست

 مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نامه‌ای به عابدینی، رئیس کمیته اقتصادی و بازاریابی ارسال کرد.

متن نامه به شرح زیر است:
با توجه به  مذاکرات انجام شده بین وزیر ورزش و جوانان و رئیس سازمان صداوسیما و قول مساعد جهت انعقاد قرارداد در خصوص تبلیغات مسابقات فوتبال، خواهشمند است نسبت به ورود دوربین ها به ورزشگاه‌ها اقدام شود، 
همچنین در صورت عدم انجام تعهدات فی‌مابین مجددا نسبت به اجرای مصوبه کمیته اقتصادی و بازاریابی و سازمان لیگ اقدام لازم به عمل آید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس