بازدید 6543
۲
بازتاب

مصاحبه دادکان علیه مدیریت تاج در فدراسیون فوتبال

فقط به دنبال این هستیم که گل نخوریم و یا یک گل بزنیم، اینجاست که حیثیت ملی زیر سوال می‌رود. من اگر رئیس فدراسیون بودم نمی‌گذاشتم که تیم‌های ما در کشور ثالث با نماینده‌های عربستانی بازی کنند، چون حیثیت ملی یک کشور خیلی بالاتر از فوتبال و 3 امتیاز است
کد خبر: ۶۷۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 06 March 2017
دادکان همچنان به جمله «برای سالم شدن فوتبال، باید دو سال آن را تعطیل کرد»، اعتقاد دارد. 

به گزارش تابناک ورزشی، رییس اسبق فدراسیون فوتبال این روزها معاون دانشگاه آزاد است و دیگر با صندلی های ورزش خداحافظی کرده اما همچنان مصاحبه هایش مهم است.

دادکان در گفت وگوی جدیدش گفت: به تعطیلی فوتبال برای اصلاحش اعتقاد راسخ دارم. البته من تعطیلی دو ساله فوتبال را بیان نکردم، بلکه گفتم اگر می‌خواهیم این فوتبال درست شود، یک سال باید این فوتبال را تعطیل کنیم. وقتی ما مشاهده می‌کنیم که 69 پرونده در کمیته انضباطی فیفا داریم، راهی جز این نداریم. 

وی ادامه داد: اکثر باشگاه‌های فوتبال ما بدهکارند و تنها راه نجات فوتبال‌ ما این است که اول جلوی دلالان گرفته شود. این دلال‌ها هستند که فوتبال ما را اداره می‌کنند.
دادکان گفت: مگر می‌شود مسئول یا مدیر یا رئیس فدراسیون و یا یک مدیر باشگاه وقتی می‌بیند که 69 پرونده در کمیته انضباطی فیفا وجود دارد و بدهکار هستند، بیاید و بی‌خیال فوتبال را ادامه دهد. فدراسیون فوتبال وقتی مشاهده می‌کند یک باشگاه بدهکار است نباید اجازه ورود به لیگ برتر و یا لیگ دسته اول را بدهد. همین پرونده‌‌ها عامل ضعیف و نحیف شدن فوتبال کشورمان شده‌اند.

و اما نظر دادکان درباره نمره مدیریتی فدراسیون تاج و اینکه آیا انتظارات را برآورده کرده یا خیر؟: « من با صراحت می‌گویم نه . ولی نظر من به تنهایی مهم نیست. شما که به عنوان یک رسانه معتبر هستید، نظرسنجی بگذارید و نظرات ورزشی مردم را در رابطه با بخش فوتبال آیا مرتفع شده یا نه را جویا شوید. وقتی می‌بینیم تمام رسانه‌ها از یأس و ناامیدی و مأیوس بودن مردم در رابطه با فوتبال دائم حرف می‌زنند، می‌خواهید بگویم فوتبال خوب است؟! این دعواها و بی‌اعتمادی‌ها در فوتبال از حد گذشته است. بخش دلال‌بازی و اسپانسیرینگ برای مردم مشخص و شفاف نیست و مردم به همه مشکلات به وجود آمده نسبت به فوتبال حس خوبی ندارند.»

دادکان در ادامه سراغ شکست دیپلماتیک فوتبال ایران مقابل سعودی ها می رود: « واقعا هدف را گُم کرده‌ایم؛ ما فقط به دنبال این هستیم که گل نخوریم و یا یک گل بزنیم، اینجاست که حیثیت ملی زیر سوال می‌رود. من اگر رئیس فدراسیون بودم نمی‌گذاشتم که تیم‌های ما در کشور ثالث با نماینده‌های عربستانی بازی کنند، چون حیثیت ملی یک کشور خیلی بالاتر از فوتبال و 3 امتیاز می‌باشد. باید در اینجا فدراسیون مقاومت می‌کرد. اگر هم شده بود 3 امتیاز را از دست بدهیم، باید در ایران بازی می‌کردیم.»


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
با نظر ایشان در باره بازی نکردن در برابر تیم های عربستانی در کشوری دیگر کاملا موافقم !!! خواری وذلتی از این بالاتر !!!
زیاد سخت نگیرین ایشان (تاج) محلل کفاشیان هستن یه دوره اومدن بمونن وبرن تحویل ایشون بدن فوتبال رو !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار