بازدید 7131

واکنش تند سرپرست استقلال به فیلم جنجالی

درباره انتشار فیلمی که گفته می شود از علی چینی مربی استقلال است اظهار داشت: اینها همه الکی است. خدا لعنت شان کند آنهایی را که کارشان حرف و حدیث درست کردن برای مردم است. علی چینی به همراه خانواده اش در این سفر بود و جایی هم نرفت.
کد خبر: ۶۷۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 01 March 2017
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: خدا لعنت کند کسانی را که برای مردم حرف و حدیث درست می کنند.
 
به گزارش تابناک ورزشی,نصرالله عبداللهی درباره انتشار فیلمی که گفته می شود از علی چینی مربی استقلال است اظهار داشت: اینها همه الکی است. خدا لعنت شان کند آنهایی را که کارشان حرف و حدیث درست کردن برای مردم است. علی چینی به همراه خانواده اش در این سفر بود و جایی هم نرفت.
 
وی افزود: انگار هرکسی که مو نداشته باشد و کمی هم چاق باشد علی چینی است! من خودم بالای بیست نفر را دیده ام و آنها را با منصوریان و چینی اشتباه گرفته ام. افرادی که مو ندارند از پشت سر و از فاصله دو همه شبیه هم هستند. خودم یکبار یک نفر را با علی چینی در خیابان اشتباه گرفتم.
واکنش سرپرست استقلال به فیلم جنجالی 
سرپرست استقلال درباره این موضوع که ایا کمیته اخلاق احضاریه ای برای این مربی فرستاده است گفت: ما دیروز آمدیم و من خبری ندارم اما همینجا اعلام می کنم که این مسایل فقط تهمت زدن است و فردی که در آن فیلم است مربی ما نیست.
 
وی درباره مشکلی که برای بازی کردن روزبه چشمی در صبای قم ایجاد شده بیان داشت: روزبه بازیکن ماست و خودمان خواستیم برود و تا پایان فصل در یک تیم بازی کند. حالا هم باید جلسه بگذاریم برای حل مشکل او فکری کنیم.
 
سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در سفر اخیر به عمان و امارت سفارتخانه های کشورمان با استقلالی ها همکاری داشتند گفت: بنده ندیدم کسی از سفرات بیاید و فقط یک بار آمدند تا بلیت های بازی را بگیرند.
 
عبداللهی در پایان درباره بازی تیمش مقابل سیاه جامگان در هفته 23 لیگ برتر گفت: تیم هایی که مربی شان را تغییر می دهند در بازی اول و دوم خود خیلی خطرناک هستند و این شانس ماست که در این شرایط با آنها بازی داریم اما استقلال هم با انگیزه و توانایی هایی که دارد در همه بازی ها برای بردن به میدان می رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل