بازدید 3814
حبیبی خبر داد

یک فعال اصلاح طلب: نگاه ما به انتخابات 1400 است

رئیس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری گفت: اگر شرایط خاصی در این انتخابات پیش بیاید، ممکن است کواکبیان در همین دوره تا آخر در عرصه بماند.
کد خبر: ۶۷۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 01 March 2017
آرش حبیبی رئیس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره حضور مصطفی کواکبیان در انتخابات سال آینده، گفت: کنگره تکلیف کرده که وی کاندیدا شود و ما در بین سایر کاندیداها وی را اصلح دانستیم. تصمیم نهایی با خودشان است و با توجه به شرایط پیش‌رو و تا زمان ثبت‌نام تصمیم خواهد گرفت.

حبیبی با بیان اینکه رویکرد حزب حمایت از دولت و شخص آقای روحانی است، اظهار داشت: نامزد حزب مردم‌سالاری برای کمک به روحانی وارد صحنه می‌شود. نگاه ما به انتخابات 1400 است و حزب برنامه بلندمدت برای انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم دارد.

رئیس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری در پاسخ به این پرسش که آیا کواکبیان تا پایان انتخابات در صحنه می‌ماند یا خیر؟ گفت: اگر شرایطی در این انتخابات پیش بیاید، ممکن است در همین دوره تا آخر در عرصه بماند.

وی خاطرنشان کرد: هفته آخر اسفندماه آقای کواکبیان کنفرانسی خبری خواهد داشت و مواضع خود را درباره انتخابات اعلام می‌کند.

 پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری جمعه (6 اسفند) در مجتمع آدینه تهران برگزار شد. در این مراسم اعضای این حزب تصویب کردند مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری نامزد ریاست‌جمهوری دوره دوازدهم شود.

کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری نیز با تشکر از اعضای این حزب در سراسر کشور گفت که با مشورت برخی از بزرگان در صورت صلاح‌دید این درخواست را اجابت می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل