بازدید 12161
۷
سوژه

عصبانیت شدیدکی‌روش ازلورفتن دعوت پرسپولیسی‌ها

به نظر می رسد رابطه نزدیکی که بین تاج و منبع اعلام این خبر باعث لو رفتن خبر شده و سرمربی تیم ملی را ناراحت کرده است.قرار نبوده خبر دعوت از بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی تا زمان اعلام فهرست نهایی رسانه ای شود اما دوشنبه شب این خبر اعلام شد
کد خبر: ۶۷۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 28 February 2017
جنگ رسانه‌ای برانکو و کی‌روش و لجبازی سرمربی تیم ملی  و اعلام عدم دعوت از ملی پوشان پرسپولیس یکی از اصلی ترین سوژه‌ها در هفته‌های اخیر فوتبال ایران بود. اتفاقی که به احتمال زیاد با دعوت مجدد از ملی پوشان پرسپولیس ختم به خیر خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در روزهای گذشته رایزنی‌های زیادی از سوی مقامات فدراسیون فوتبال و حتی شخص مهدی تاج در راستای حل این مشکل با کی روش صورت گرفت. مذاکراتی که شواهد و قرائن نشان می‌دهد به ثمر نشسته و احتمال اعلام نام بازیکنان ملی پوش پرسپولیس به تیم ملی را افزایش داده است.

عصبانیت کی‌روش از لو رفتن دعوت پرسپولیسی‌ها/ دردسر تاج

براساس هماهنگی های صورت گرفته قرار نبوده خبر دعوت از بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی تا زمان اعلام فهرست نهایی رسانه ای شود اما دوشنبه شب این خبر اعلام شد که باعث دلخوری کارلوس کی روش شده است. 
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز که تلاش زیادی کرده تا بین برانکو و کی روش آشتی برقرار کند و مشکل بازیکنان پرسپولیس هم حل شود، از انتشار این خبر دلخور است و حالا باید تلاش کند تا مجددا کی روش را به شرایط عادی برگرداند.

کارلوس کی روش از اعلام خبر محرمانه فدراسیون فوتبال در رسانه ها گلایه دارد و این موضوع باعث عصبانیت وی شده است. به نظر می رسد رابطه نزدیکی که بین تاج و منبع اعلام این خبر باعث لو رفتن خبر شده و سرمربی تیم ملی را ناراحت کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
بترکه چشم حسودای عادل
رفتارهای کودکانه کی روش در شان تیم ملی ایران نیست
اینقدر خودمون درد سر داریم این باباهه هم حالا شده قوز بالای قوز !!
کی روش مهندسه. نتایج باشگاهی را می خواد مهندسی کنه!
کاری ندارد یک سطل آب یخ بدهید میل کنند!
كيروش لمپن را به ايران راه ندهيد او ابروي ايران را دير يا زود ميبره ، پيشگيري شرط عقله
تابی من میدونم دلیل عصبانی شدنش چیه دلیلش اینه که لیست شب قبل از بازی پرسپولیس لو رفت که باعث افزایش روحیه بازیکنان شد چیزی که کیروش اصلا دلش نمیخواست اینطور شه چون قبلا دیدیم که برای ضربه زدن به پرسپولیس چیکارا کرده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها