بازدید 3610

پیکان در جهنم ارومیه باخت،بانکی ها فینالیست شدند

بانک سرمایه میهمان سایپا بود و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و راهی فینال سی امین دوره لیگ برتر والیبال شود اما پیکان شکست سنگینی در ارومیه متحمل شد
کد خبر: ۶۷۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 28 February 2017
تیم والیبال پیکان در دیدار مقابل شهرداری ارومیه شکست خورد تا بازی سوم فینالیست را مشخص کند.

به گزارش تابناک ورزشی، دومین روز از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان کشور، گرامیداشت شهدای منا، از ساعت 16 امروز با برگزاری 2 دیدار در تهران و ارومیه آغاز شد. 

در  مسابقه امروز ارومیه‌ای‌ها در 3 ست پیاپی با نتایج 25 بر 22 ، 25 بر 23 و 25 بر 20 موفق شدند شاگردان پیمان اکبری را از پیش رو بردارند.
با این نتیجه تعداد برد دو تیم در عدد یک یکسان شد و برنده دیدار سوم که به میزبانی خانه والیبال برگزار می‌شود، تکلیف دومین فینالیست این مسابقات را مشخص خواهد کرد. 

در دیگر بازی نیمه نهایی لیگ برتر والیبال هم بانک سرمایه میهمان سایپا بود و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و راهی فینال سی امین دوره لیگ برتر والیبال شود.

شاگردان مصطفی کارخانه در دیدار نخست دو تیم در این مرحله ، هفته قبل با حساب 3 بر یک موفق به شکست نارنجی‌پوشان سایپا شده بود. بانک سرمایه با نتایج 25 بر 20، 25 بر 22 و 28 بر 30 و 25 بر 18 موفق شد شاگردان مسعود آرمات را از پیش رو بردارد تا فینالیست شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها