بازدید 3205

قرار مصالحه میان خبرنگار روزنامه ایران و قاضی پور

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: به‌علت عدم پیگیری کواکبیان از شکایت خود نسبت به کریمی قدوسی، این پرونده همچنان مفتوح مانده و در جلسات آتی تصمیم‌گیری می‌شود.
کد خبر: ۶۷۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 28 February 2017
محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه امروز (سه شنبه، 10 اسفندماه) هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان که به موضوع شکایت خبرنگار روزنامه ایران از نادر قاضی پور پرداخته بود، گفت: به دنبال شکایت خبرنگاری از نادر قاضی پور نماینده ارومیه، جلساتی با حضور این نماینده برای ارائه توضیحات تشکیل شد همچنین آقای پزشکیان به عنوان رئیس هیأت نظارت نیز جلسه ای با خبرنگار شاکی داشت.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در نهایت با توجه به اینکه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان تمایلی از هر دو طرف احساس کرد، مقرر شد علیرضا سلیمی مأمور انجام مصالحه بین این دو نفر شده و در نهایت گزارشی از آن به هیأت نظارت ارائه شود.

وی در ادامه به شکایت محمودی شاه نشین از عبدالله سامری نماینده استان خوزستان اشاره و عنوان کرد: در نهایت بعد از تفاهمی که بین این دو نماینده حاصل شد، پرونده مختومه اعلام شد.

جمالی نوبندگانی ادامه داد: 5 تن از نمایندگان دیگر مجلس نیز شکایاتی از نمایندگان دیگر داشتند که در جلسه امروز بررسی و موارد مورد اختلاف، خلاف وظایف نمایندگی تشخیص داده نشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم همچنین به شکایت کوچکی نژاد نماینده رشت از محمودی شاه نشین اشاره و تصریح کرد: نماینده رشت در خصوص نحوه انتخاب 3 تن از نمایندگان برای حضور در هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا از محمودی شاه نشین شکایت داشت که بعد از استماع توضیحات نماینده متشاکی قرار شد رئیس هیأت نظارت با نماینده شاکی گفت و گو کرده و قضیه به نحوی خاتمه یابد.

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در پایان با بیان اینکه شکایت از کریمی قدوسی درباره اظهاراتی نسبت به وزیر اقتصاد خلاف وظایف نمایندگی تشخیص داده نشد، خاطرنشان کرد: مصطفی کواکبیان نماینده تهران نیز شکایت دیگری از کریمی قدوسی داشت که به علت عدم پیگیری شخص شاکی، هنوز پرونده مفتوح بوده و در جلسات آینده تصمیم گیری می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل