بازدید 3144

روحانی لایحه اهداف،وظایف واختیارات وزارت ورزش راتقدیم مجلس کرد

رییس جمهوری روز سه شنبه طی نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان را جهت طی تشریفات قانونی تقدیم مجلس کرد.لایحه 'اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان' که دارای 9 ماده و چهار تبصره است به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان در جلسه دهم بهمن ماه 1395 هیات وزیران تصویب شده بود.
کد خبر: ۶۷۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 28 February 2017
رییس جمهوری روز سه شنبه طی نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان را جهت طی تشریفات قانونی تقدیم مجلس کرد.

 به گزارش تابناک ورزشی، لایحه 'اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان' که دارای 9 ماده و چهار تبصره است به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان در جلسه دهم بهمن ماه 1395 هیات وزیران تصویب شده بود.

در مقدمه توجیهی لایحه 'اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان' آمده است: با عنایت به حکم ماده واحده قانون تبدیل سازمان های تربیت بدنی و ملی جوانان به وزارت ورزش و جوانان – مصوب 1389- مبنی بر ادغام سازمان های مذکور با اعتبارات، نیروی انسانی و امکانات و تشکیل وزارت ورزش و جوانان و ضرورت انجام اصلاحات قانونی لازم در مقررات مربوط، این لایحه جهت طی تشریفات قانونی تقدیم می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل