بازدید 4372
گزارش

جلسه مهم فیفا؛ تعویض چهارم و کارت نارنجی!

۱۳۱مین جلسه هیات (برد) بین المللی فوتبال روز جمعه در ومبلی برگزار خواهد شد. در این نشست در مورد تغییر قوانین فوتبال تصمیمات مهمی گرفته خواهد شد. در این جلسه نمایندگان انگلیس،اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی به علاوه چهار نماینده از یوفا حضور خواهند داشت. هر کدام از این هشت نفر حق رای دارند و برای این که قانونی تصویب شود حداقل شش نفر باید آن را تائید کنند.
کد خبر: ۶۷۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 28 February 2017
جلسه هیئت بین المللی فوتبال روز جمعه در ومبلی برگزار خواهد شد. در ۱۳۱مین جلسه هیئت بین المللی فوتبال در مورد تغییر قوانین تصمیمات مهمی گرفته خواهد شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،در این جلسه نمایندگان انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی به علاوه چهار نماینده از یوفا حضور خواهند داشت. هر کدام از این هشت نفر حق رای دارند و برای این که قانونی تصویب شود حداقل شش نفر باید آن را تائید کنند.

اضافه شدن تعویض چهارم به بازی‌هایی که به وقت اضافه می‌کشد، افزایش تعداد تعویض‌ها در بازی‌های رده پایه به شش تعویض، تنبیه سه گانه (در زمانی که بازیکنی جلوی موقعیت گل صد در صد حریف را بگیرد باید پنالتی، کارت قرمز و محرومیت برای او در نظر گرفته شود)، کارت نارنجی (اخراج ده تا پانزده دقیقه‌ای) مباحثی هستند که در این جلسه در موردشان تصمیم گیری می‌شود. اگر شش نفر از هشت عضو هیئت بین المللی فوتبال این قوانین را تائید کنند به صورت رسمی اجرایی خواهد شد.

جلسه مهم فیفا؛تعویض چهارم وکارت نارنجی!

در این جلسه همچنین در مورد استفاده از داور ویدئویی در فوتبال بحث خواهد شد. در حال حاضر یکی از مشکلات داور ویدئویی این است که در مورد صحنه‌های آفساید قرار نیست که به آن رجوع شود. داور ویدئویی قرار است که روی سه اصل نظارت داشته باشد: پنالتی، تائید اخراج یک بازیکن یا زمانی که گل به صورت غیرقانونی به ثبت رسیده است. 

در این جلسه همچنین در مورد استفاده از GPS برای کنترل بازیکنان توسط کادر فنی، اعلام وقت تلف شده از طریق تابلو و داور چهارم و هند بحث خواهد شد هر چند که تصمیم قطعی در مورد این مباحث به سالهای آتی موکول خواهد شد. در مورد داور ویدئویی حداقل زمان آغاز آن سال ۲۰۱۸ خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل