بازدید 3572
۲

مدارس غیردولتی چه زمانی مجاز به ثبت‌نام هستند؟

کد خبر: ۶۷۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ 28 February 2017
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه مدارس غیر دولتی قبل از اعلام الگوی شهریه، مجاز به ثبت‌نام دانش‌آموزان نیستند، گفت: اگر در جایی اقدامی در قالب پیش‌ثبت‌نام صورت گرفته باشد، تخلف محسوب می‌شود.
 
به گزارش فارس، علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به این پرسش که «آیا مدارس غیر دولتی در حال حاضر مجاز به ثبت‌نام از دانش‌آموزان هستند؟»، اظهار داشت: قبل از اینکه الگوی شهریه در مدارس غیردولتی اعلام شود، مدارس مجاز به ثبت‌نام دانش‌آموزان نیستند.
 
وی ادامه داد: اگر در جایی اقدامی در قالب پیش‌ثبت‌نام صورت گرفته باشد، تخلف محسوب می‌شود.
 
کمرئی متذکر شد‌:‌ آنچه ما بر اساس آن نظارت کرده و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، برخورد می‌کنیم، موضوع ثبت‌نام خارج از موعد زمانی است که عمدتاً‌ مبنای آن، بعد از اعلام شهریه است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: تصورم این است که به‌زودی شهریه را اعلام کنیم و تا زمانی که این شهریه را اعلام نکنیم، مدارس غیر دولتی مجاز به ثبت‌نام از دانش‌آموزان نیستند.
 
وی عنوان کرد: شهریه پیش‌شرط است؛ چرا که وقتی خانواده‌ای بخواهد دانش‌آموز خود را در آموزشگاهی ثبت‌نام کند باید بداند که میزان پرداختی مجاز برای ثبت‌نام چقدر است.  
 
کمرئی در خصوص «برگزاری آزمون‌های ورودی در مدارس غیردولتی»، یادآور شد: هر اقدامی در جهت ثبت‌نام را مجاز نمی‌دانیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
متاسفانه تمام این حرفها ،صحبتها ،بخشنامه ها ودستورالعملها تاکنون هیچ نتیجه ای نداشته ومدارس غیر دولتی همان رویه سابق ودریافت شهریه های کلان را ادامه می دهند وبرخی پیش ثبت نام را از فروردین شروع می نمایند وتمامی شکایات واعلام تخلفها بدون پاسخ می مانند .بنظر من تنها راه برون رفت از این معضل ،قطع هرگونه ارتباط مالی مدارس غیر دولتی با اولیاء می باشد وآموزش وپرورش می بایست واسط مالی برای دریافت شهریه وواگذاری آن به این قبیل مدارس گردد.
هیچکدام از مدارس غیر دولتی شهریه مصوب و اعلام شده آموزش و پرورش را رعایت نمی کنند. نظارت هم باید نا محسوس باشه. اگر بخواهی شکایت کنی مشخص می شه و مدرسه با بچه ات برخورد نا مناسب می کنه. در حالی که فهمیدن خلاف مدارس خیلی ساده است و با بازرسی راحت می شه فهمید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان