بازدید 7128

ردپای شبکه‌های اجتماعی در جنایت خرم آباد

کد خبر: ۶۷۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱ 28 February 2017
جوان 31ساله ای که طی یک جنایت مسلحانه هولناک در خرم آباد، چهار عضو یک خانواده را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، زوایای جدیدی از این جنایت فجیع را در مشهد افشا کرد.
 
به گزارش روزنامه خراسان، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته با تشریح ابعاد جدیدی از این جنایت و با توجه به اعترافات متهم دستگیر شده، گفت: بررسی های پلیس آگاهی خراسان رضوی نشان می دهد که ظهر بیست و سوم بهمن گذشته، نزاع خونینی در روستای «سرطاق» از توابع خرم آباد رخ داده است  که طی آن سه مرد و یک کودک هفت ساله با شلیک گلوله به قتل رسیدند.
 
سرهنگ کارآگاه حمید رزمخواه افزود: در پی وقوع این جنایت، بلافاصله عوامل آگاهی خرم آباد تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز کردند و موفق شدند در کمتر از شش ساعت، مرد میانسالی که در کوه های شهرستان «دوره چنگی» مخفی شده بود را دستگیر کنند و مورد بازجویی قرار دهند.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: هنگام دستگیری متهم، یک قبضه سلاح گرم و یک قبضه سلاح سرد از وی کشف شد. این متهم، انگیزه این جنایت مسلحانه را که به همراه پسر 31ساله اش مرتکب شده بود، اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
 
وی گفت: این در حالی بود که «سعید. ص» متهم دیگر این پرونده و پسر مرد دستگیر شده به مکان نامعلومی گریخته بود و تلاش ها برای دستگیری وی ادامه داشت.
 
سرهنگ رزمخواه افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده، عصر روز یکشنبه گذشته، متهم فراری در حالی که قصد داشت خود را تسلیم قانون کند و دچار عذاب وجدان شده بود، توسط عوامل انتظامی کلانتری شهیدآستانه پرست مشهد دستگیر شد و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی خراسان رضوی انتقال یافت.
 
وی خاطرنشان کرد: متهم مذکور که تحصیلات سیکل دارد و اهل خرم آباد است، با نظارت مستقیم سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفت و به کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: شخصی به نام «مجتبی» که 27سال سن دارد، مدعی بود که با همسرم ارتباط دارد و به همین خاطر، تعدادی از تصاویر همسرم را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود. من با شنیدن این حرف ها، به طور قانونی موضوع را پیگیری و از او شکایت کردم، اما نتیجه ای نگرفتم، به خاطر همین شکایت، آن ها خانواده مرا تهدید کردند و حرف های نامربوط دیگری را بر زبان آوردند تا این که ساعت 12ظهر بیست و سوم بهمن مجتبی به همراه میلاد، اکبر و رامین به در منزل ما آمدند و با پدرم درگیر شدند که در این درگیری میلاد با چاقو، پدرم را مجروح کرد. من هم با دیدن این صحنه، بلافاصله سلاح کلاشینکف را که متعلق به پدربزرگم بود و مجوز عشایری داشت، از خانه برداشتم و به طرف آن ها تیراندازی کردم. در پی شلیک های من هر چهار نفر نقش زمین شدند. در این هنگام بود که پدرم چاقو را برداشت و سر آن ها را از بدنشان جدا کرد. پس از وقوع این حادثه، من از آن جا به مشهد گریختم ولی پدرم همان زمان دستگیر شد و به خاطر من قتل هر چهار نفر را به گردن گرفت. پس از آن شنیدم که طرف های مقابل، خودرو و خانه ما را به آتش کشیده اند، به همین خاطر تصمیم گرفتم خودم را به پلیس معرفی کنم و حقیقت ماجرا را معترف شوم.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: پس از پیگیری ها و تماس های کارآگاه سلطانیان (افسر پرونده) با پلیس آگاهی خرم آباد، جزئیات این جنایت مسلحانه تأیید شد و متهم مذکور با توجه به اشراف اطلاعاتی، نسبت به ماجرای این جنایت هولناک، مورد سوالات فنی کارآگاهان قرار گرفت.سرهنگ رزمخواه گفت: قرار است به زودی متهم برای انجام بررسی های بیشتر به خرم آباد منتقل شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی