بازدید 11448

مدیرکل بزرگترین گمرک زمینی کشور برکنار شد

کد خبر: ۶۷۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸ 28 February 2017
با کنار رفتن مدیرکل گمرک بازرگان، برکامیان مدیرکل گمرک زنجان به عنوان مدیر کل جدید گمرک بازرگان منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، احمد برکامیان جایگزین نادر انصاریان، مدیر کل گمرک استراتژیک بازرگان شد. برکامیان پیش از این به عنوان مدیر کل گمرک زنجان مشغول به فعالیت بوده است.

نکته جالب در خصوص این جا به جایی انتصاب کوتاه مدت انصاریان در گمرک بازرگان می باشد. در اردیبهشت ماه سال جاری طی مراسمی و با حضور معاونت طرح و برنامه رئیس کل، انصاریان به عنوان  جایگزین آذر بد (مدیرکل اسبق بزرگترین  گمرک زمینی کشور) معرفی شد.

به گزارش تسنیم، گمرک ایران اخیرا تغییرات گسترده‌ای را در گمرکات غربی کشور اعمال کرده است. پیش از  این  روسای برخی از گمرکات استانهای کرمانشاه، کردستان و آذربایجان نیز جا به جا شده بودند. تسریع در فرایند صادراتی در مرزهای مجاور با کشور عراق از جمله دلایل این جا به جایی‌ها اعلام شده بود. این درحالی است که گمرک بازرگان از جمله گمرکات مهم کشور است که به عنوان یکی از مبادی مهم واردات کالا به خصوص پوشاک از مبدا ترکیه فعالیت می کند.

علاوه بر پوشاک این گمرک به عنوان یکی از مقاصد اولیه واردات قطعات خودرو مربوط به شعبات شرکت خودروسازی فرانسوی مستقر در ترکیه نیز مشغول به ارائه خدمات است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی