بازدید 4330

حرف‌های عجیب سرمربی الجزیره بعدازباخت مقابل اس.خوزستان

سرمربی الجزیره امارات پس از شکست خانگی برابر استقلال خوزستان ایران، گفت: باختیم چون در دقیقه اول گل خوردیم. می‌دانستیم که کار سختی داریم. استقلال خوزستان بازیکنان خوبی داشت.
کد خبر: ۶۷۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 28 February 2017
هنک تن‌کاته پس از شکست تیمش برابر استقلال خوزستان ایران گفت: حریف نتوانست ما را زیاد تهدید کند و ما روی یک اشتباه گل خوردیم.
 
به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی الجزیره امارات پس از شکست خانگی برابر استقلال خوزستان ایران، گفت: باختیم چون در دقیقه اول گل خوردیم. می‌دانستیم که کار سختی داریم. استقلال خوزستان بازیکنان خوبی داشت. بعد از گذشت ۱۵ دقیقه سعی کردیم که به بازی بازگردیم اما کافی نبود. در نیمه دوم هم البته موقعیت‌هایی را از دست دادیم اما با این حال، با قاطعیت می‌گویم که حریف نتوانست ما را خیلی تهدید کند.
 
هنک تن‌کاته در ادامه گفت: باخت به استقلال ما را نا امید نمی‌کند. می‌توانیم در بازی های آینده نتیجه بگیریم و صعود کنیم. به نظر من لخویا بهترین تیم گروه است و امیدوارم که برنامه‌های ما در بازی‌های آینده انجام شود. می‌دانم که بازی در لیگ قهرمانان با فاصله یک هفته و سپس بازی‌های نزدیک به هم در لیگ کار را برای ما سخت می‌کند. فاصله بازی‌ها برای ما بسیار کم است و بازی‌های سختی برگزار می کنیم. این زمان کافی نیست. امروز هم با یک اشتباه گل خوردیم. ما در لیگ شرایط خوبی داریم اما موضوعی که اهمیت زیادی دارد این است که ما شرایط خوبی داریم.
 
او در ادامه با ابراز نارضایتی از باخت تیمش برابر استقلال خوزستان، اظهار کرد: بازی‌های فشرده‌ای در پیش داریم و می‌خواستیم بازیکنان خود را حفظ کنیم به همین دلیل بازیکنان را در این بازی نیمکت نشین کردم. بازیکنان جوان، وقت زیادی برای نشان دادن توانایی‌های خود دارند. این شکست دلخواه ما نبود اما ما انتخاب زیادی نداشتیم. بازیکنان ما نمایش خوبی داشتند و توانایی زیادی دارند. بابت این باخت بسیار ناراحتم.
 
تن‌کاته در ادامه حرف‌های عجیب و جالب توجهی گفت: توجه کنید! الجزیره برای این بازی یک هفته زمان داشت اما ما شانس خوبی برای کسب لیگ داریم. توجه ما روی موضوعاتی است که وقوع آن ممکن است. بازیکنانی در لیگ چین حضور دارند که گران قیمت هستند و ۴۰ میلیون یورو قیمت دارند اما من بازیکنانی دارم که فردا باید به مدرسه بروند! بعضی از بازیکنان من برای اولین بار در این مسابقات بازی کردند زیرا ما زمان زیادی برای ریکاوری نداریم. ما را با تیم‌های دیگر مقایسه نکنید زیرا ما تفاوت داریم. من بابت این نتیجه ناراحت هستم اما تیم ما در یکی از بهترین لیگ‌ها شانس قهرمانی دارد.
 
سرمربی الجزیره در پایان گفت: سه تن از بازیکنان من به جز فوتبال کار دیگری دارند و حتی یکی از آنها پلیس است اما بازیکنان دیگر تیم‌ها حرفه ای هستند. از حرف من شگفت زده شدید اما بدانید که این یک واقعیت است. من باید از بازیکنان و تیمم محافظت کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی