بازدید 4497
گزارش

قطری ها اولین ملی پوش کی روش را لو دادند

زهیوی در آخرین اردوی تیم ملی در امارات که نیمه تمام ماند نیز جزو دعوت شده ها بود اما به خاطر عقد قرارداد با الشحانیه و همچنین بهبودی مصدومیت جزیی که داشت دوبی را ترک و زودتر به ایران برگشت
کد خبر: ۶۷۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷ 27 February 2017
یک باشگاه قطری با بیان این که نامه رسمی دعوت ستاره ایرانی این تیم به اردوی ملی را دریافت کرده از اولین ملی پوش در اردوی اسفندماه رونمایی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که قرار است اردوی آماده سازی تیم ملی برای دو بازی حساس با قطر و چین از اواخر اسفندماه در تهران برپا شود باشگاه الشحانیه از اولین بازیکن دعوت شده به این اردو رونمایی کرد و مدعی شد رحیم زهیوی توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شده است.
 
استاد الدوحه با انتشار این خبر از قول مسئولان باشگاه الشحانیه مدعی شد زهیوی که در جریان بازی تیمش برابر الخریطیات دچار آسیب دیدگی شده بود صبح امروز با حضور در کلینیک آسپایر وضعیت مصدومیتش زیر نظر پزشکان متخصص را پیگیری کرد تا برای بازی حساس با الاهلی در هفته بیست و سوم آمادگی لازم را به دست بیاورد.

زهیوی در آخرین اردوی تیم ملی در امارات که نیمه تمام ماند نیز جزو دعوت شده ها بود اما به خاطر عقد قرارداد با الشحانیه و همچنین بهبودی مصدومیت جزئی که داشت دبی را ترک و زودتر به ایران برگشت تا مقدمات سفرش به دوحه و عقد قرارداد با الشحانیه را فراهم کند.

قطری هااولین ملی پوش کی روش را لو دادند
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان