بازدید 4202
نشست خبری

برانکو:شایداخراج رضاییان و علیپور پرسپولیس را ضعیف کند

ما دو بازیکن‌مان (علی علیپور و رامین رضاییان) را به خانه فرستادیم، زیرا مشکلاتی را به وجود آورده بودند.در الوحده اسماعیل مطر و الحمادی پیش از این شاگرد من بودند و می شناسم شان...
کد خبر: ۶۷۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴ 27 February 2017
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ممکن است غیبت دو بازیکن‌مان در ترکیب تأثیر‌گذار باشد، اما تصمیم گرفتم آنها را کنار بگذارم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر الوحده امارات اظهار داشت: از اینکه در اینجا هستم خوشحالم، از این جهت که من در این باشگاه حضور داشته‌ام و خاطرات خوبی از ابوظبی دارم.

وی افزود: شناخت خوبی از  الوحده دارم. این تیم بازیکنان خوب و قدرتمندی دارد. انتظار یک بازی سختی داریم، چرا که الوحده تیمی قوی است و بازیکنان بین‌المللی زیادی را در اختیار دارد. قبلاً هم گفته بودم گروهی که در آن قرار داریم گروه مرگ است.
 همچنین ما دو بازیکن‌مان (علی علیپور و رامین رضاییان) را به خانه فرستادیم، زیرا مشکلاتی را به وجود آورده بودند.

وی یادآور شد: در تیم الوحده اسماعیل مطر و الحمادی پیش از این شاگرد من بودند و سابقه کار کردن با آنها را دارم.

در ادامه برانکو ایوانکوویچ در واکنش به این سؤال که «دلیل کنار گذاشتن رامین رضاییان و علی علیپور چه بود؟»، گفت: دلیل بازگشت آنها تنها مسائل انضباطی بوده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره تأثیر غیبت بازیکنان نامبرده در ترکیب تیمش تصریح کرد: به هر دلیل ممکن است این اتفاق بیفتد. این اتفاق افتاده و من تصمیم گرفتم تا این دو نفر در کنار ما حضور نداشته باشند.

برانکو:شایداخراج رضاییان و علیپور پرسپولیس را ضعیف کند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس