بازدید 3109

اجرای «اقتصاد مقاومتی» همتی مضاعف می طلبد

مهندس ولی آذروش با اشاره به نام گذاری اقتصادی سال های اخیر از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، افزود: ما باید در اجرای سیاست های ابلاغی «اقتصاد مقاومتی» همت مضاعف داشته باشیم و بتوانیم اقتصاد کشور را بر مبنای تفکر و اندیشه به مردم جامعه و عدم وابستگی به نفت و بیگانگان به یک اقتصاد درون گرا و برون زا ، تبدیل کنیم
کد خبر: ۶۷۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 27 February 2017
با حکم مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري، «ولي آذروش» مديرعامل شرکت انبارهاي عمومي و خدمات گمرکي ايران، به عنوان عضو هيات مديره و سرپرست شرکت سرمايه گذاري آتيه صبا (هلدينگ صنعت، معدن و گردشگري) معرفي شد.

به گزارش روابط عمومی آتیه صبا ، محمود اسلاميان در آيين معارفه مديرعامل جديد شرکت سرمايه گذاري آتيه صبا، ضمن معرفي ولي آذروش، به عنوان عضو هيات مديره و سرپرست اين شرکت از خدمات احمدرضا نيک کار اصفهاني در اين جايگاه قدرداني کرد.

اسلاميان در اين نشست که با حضور مديران اقتصادي صندوق بازنشستگي کشوري و مديران و کارکنان شرکت آتيه صبا، برگزار شد، ضمن تاکيد بر اهميت ايجاد اشتغال در بخش هاي مختلف کشور، گفت: صندوق بازنشستگي کشوري و بنگاه هاي وابسته به آن بايد با سرمايه گذاري هاي مناسب ضمن کمک به توليد و پويايي اقتصادي در بخش هاي مختلف به ايجاد اشتغال پايدار در کشور کمک کنند.

وي با بيان اينکه صندوق و بنگاه هاي اقتصادي آن، امانت دار بازنشستگان هستند، افزود: بايد تلاش شود تا از سرمايه هاي بازنشستگان عزيز که در اختيار صندوق و زيرمجموعه هاي اقتصادي آن قرار دارد به خوبي و با دقت حراست شود.

اسلاميان تاکيد کرد: خوشبختانه با شکل گيري هلدينگ هاي تخصصي در سه سال اخير و تلاش و مديريتي که در سطح بنگاه هاي اقتصادي وابسته به صندوق صورت گرفته، سودآوري شرکت ها به بيش از ۱۵۰۰ ميليارد تومان افزايش يافته است.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری "آتیه صبا"  مهندس ولی آذروش با اشاره به نام گذاری اقتصادی سال های اخیر از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، افزود: ما باید در اجرای سیاست های ابلاغی «اقتصاد مقاومتی» همت مضاعف داشته باشیم و بتوانیم اقتصاد کشور را بر مبنای تفکر و اندیشه به مردم جامعه و عدم وابستگی به نفت و بیگانگان به یک اقتصاد درون گرا و برون زا ، تبدیل کنیم و در پایان سال اعلام کنیم که این سربازان واقعی در جبهه اقتصادی کشور با رعایت تمامی اصول، ضوابط، مقررات در کنار اخلاق مداری و ادب محوری توانسته ایم به رشد و توسعه درآمد و افزایش سود دست یابیم و حداقل دغدغه های معظم له را در این جایگاه کاهش دهیم.

ایشان با تأکید بر اجرایی شدن سیاست های اقتصادی صندوق بازنشستگی در مجموعه های تابعه هلدینگ "آتیه صبا"، ادامه داد: با یک برنامه ریزی و جهت گیری مدون، مدیریت سرمایه ها و جذب سرمایه گذاران در دستور کار مدیران "آتیه صبا" قرار خواهد گرفت تا شاهد پیشرفت، رشد و توسعه اقتصادی شرکت های تابعه این هلدینگ باشیم.

لذا مدیران باید با امانت داری در مجموعه های متبوع خود به فکر کار و تلاش بیش از پیش باشند تا به فضل خداوند متعال شاهد ثبات مدیریت در شرکت های تابعه باشیم.

نمایندگی مردم اردبیل در ادوار ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی و نایب رییس کمیسیون عمران، شهردار اردبیل، مدیر عامل سازمان پایانه‌های شهرداری تهران، از جمله سوابق آذروش که می توان به آنها اشاره کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار