بازدید 2236

رسایی: مشکل احراز صلاحیتم در همان دوره قبل رفع شد

شنیده‌ها از کاندیداتوری حجت‌الاسلام حمید رسایی در انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس از حوزه انتخابیه اصفهان حکایت دارد.
کد خبر: ۶۷۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 27 February 2017
به گزارش تسنیم، شنیده‌ها از کاندیداتوری حجت‌الاسلام حمید رسایی در انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس از حوزه انتخابیه اصفهان حکایت دارد.

حجت‌الاسلام حمید رسایی که در جمع طلاب و روحانیون شرق اصفهان سخن می‌گفت، در پاسخ به سؤالی درباره موضوع احراز صلاحیت‌ خود، گفت: شورای نگهبان براساس مدارک اقدام به تایید یا رد صلاحیت کاندیداها می‌کند. در دوره قبل با استفاده از حکم صادره توسط هیئت تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری دولت درباره عملکرد بنده در دوران وزارت ارشاد حکم تخلفی با عنوان 5 سال انفصال از مسئولیت‌های عالی صادر شد، اما کار غیراخلاقی صورت گرفته، ارائه اسناد جدید به عنوان تخلف بود که بنده از آن بی‌اطلاع بودم و به دلیل کمبود زمان امکان آماده‌سازی مدارک برای پاسخگویی نداشتم، برای همین صلاحیت بنده احراز نشد.

وی گفت: هر چند در نهایت در روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی، این شائبه برای فقهای شورای نگهبان بر طرف شد و برای انتخابات‌های آتی نیز مشکلی نخواهد بود، اما نکته مهم اینجا بود که بنده سلامت شورای نگهبان را برای ردصلاحیت شدن خودم مورد هدف قرار ندادم و به آن حمله نکردم، در حالی که عده‌ای در این زمینه بی‌تقوایی کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار