بازدید 4475

افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس

کد خبر: ۶۷۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 27 February 2017
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در روزهای پایانی سال افزایش می یابد.
 
به گزارش میزان، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم، پلیس هم طرح های ویژه ای را به منظور جلوگیری از سرقت و افزایش تامین مردم در سطح شهر به اجرا می گذارد. در روزهای منتهی به پایان اسفند شاهد افزایش گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهر خواهیم بود.

وی ادامه داد: شهروندان هم در کنار حضور پلیس خودشان باید موضوعاتی را در نظر بگیرند. کسبه که قصد نقل و انتقال پول به بانک ها را دارند،باید به شدت به توصیه های پلیس توجه کنند. خوشبختانه در سال های اخیر میزان نقل و انتقال پول نقد کاهش یافته است اما به صاحبان اصناف بازهم توصیه می کنیم پول ها را برای سپردن به بانک در ساعات شلوغ خیابان ها انتقال دهند و اگر میزان وجوه نقد زیاد است،چندین نفری اقدام به جابه جایی پول کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: افراد بانکی را برای جابه جایی پول انتخاب کنند که کمترین فاصله را با محل کسبشان داشته باشد تا مجرمان در سرقت ناکام بمانند.

وی در پایان تاکید کرد: پلیس گشت های خود را در پایان سال افزایش می دهد و قطعا اجازه نمی دهیم عده ای سودجو اقدام به سرقت کرده و شهر را نا امن کنند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان