بازدید 8060

جزئیات درگیری در شورای شهر بابل

کد خبر: ۶۷۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 27 February 2017
عضو کمیسیون فرهنگ، هنر، تحقیق و پژوهش شورای شهر بابل با تشریح جزئیاتی از درگیری در شورای شهر، عامل اصلی بروز درگیری امروز را سیاست‌های اتخاذشده از سوی شهردار این شهر اعلام کرد.

به گزارش مهر، محمدحسین منصف، اختلاف‌نظر بر روی مسائل و منافع مردم در نهادهای مردمی مانند شورای اسلامی را امری طبیعی دانست و گفت: عامل اصلی اختلاف پیش‌آمده در جلسه شورای شهر شامگاه یکشنبه سیاست‌های شهردار بابل بوده است.

وی در تشریح ماجرا و اختلاف رخ‌داده در جلسه امروز شورای شهر بابل گفت: معمولاً برای پرداخت عوارض نوسازی و کمیسیون برای ساخت‌وسازهای شهری ۲۸ یا ۳۶ ماه مهلت داده می‌شود و در قالب اقساط این عوارض دریافت می‌شود اما شهرداری بابل فرصت شش تا ۱۲ ماه را برای این کار در نظر گرفته است و این امر سبب فراری شدن سرمایه‌گذاران می‌شود.

منصف یادآور شد: ماجرا ازاین‌قرار است که یک سرمایه‌گذار قصد افتتاح نمایندگی مربوط به خودرو را در شهر داشته که بدهی به شهرداری دارد و برای پرداخت بدهی نیز دارای مهلت بوده است اما شهرداری بابل، اقدام به نصب بنری در جلوی ساختمان مربوط به نمایندگی می‌کند که در آن درج‌شده بود، این واحد به شهرداری بدهی دارد.

منصف یادآور شد: سرمایه‌گذار این پروژه قبل از جلسه شورای شهر به صحن شورا آمد و از این اقدام شهرداری انتقاد و گله کرد و رئیس شورای شهر بابل نیز این اقدام شهردار را نادرست بیان می‌کند که عضو دیگر به دفاع از شهردار می‌پردازد و علیه عضو دیگر شورا مطالبی بیان می‌کند.

عضو شورای شهر بابیان اینکه بین دو عضو شورا یک برخورد فیزیکی ایجاد شد از برخی خبرها مبنی بر پرتاب چاقو به‌سوی عضو شورا و بیهوشی عضو دیگر انتقاد کرد و گفت: چنین چیزی صحت ندارد و هیچ مصدومیت یا بیهوشی در کار نبوده است.

منصف بابیان اینکه متأسفانه یک عضو شورا در مصاحبه‌ای از پرتاب چاقو و بیهوشی عضو شورا و انتقال وی به بیمارستان صحبت کرده که نادرست است گفت: باید مسائل داخل شورا به‌صورت داخلی حل شود و پرونده‌سازی در آستانه انتخابات صحیح نیست.

وی ادامه داد: صرف یک اختلاف و درگیری در شورا نباید برای هم پرونده سازی کرده و سعی بر حذف رقیب در آستانه انتخابات شورا کنیم.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان